Voi ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Meen poika tulee perjantaina kotiin :heart: :heart: . "Pikkuinen" on ollut isovanhempiensa kanssa Pudasjärvellä toissa lauantaista, eli perjantaina päivää vaille 2 viikkoa reissussa.

Mulla on niin ikävä että sattuu ja odotan NIIN että pääsen häntä halimaan.

Poitsulla on vaan vähän stressiä kun isänsä lupasi hänelle 5? jos menee saunasta lumihankeen ja nyt on enää kahtena iltana (tänään ja huomenna) mahkut lunastaa raha :D :D .

Lähtevät siis to aamulla ajamaan Vaasaan, ovat siellä hotellissa yötä ja jatkavat perille asti perjantaina.

Poitsu täyttää muutaman viikon päästä 7 ja tää on ehdottomasti pisin aika erossa ja poitsu vielä noin mahdottoman kaukana meistä.

Mä ajattelin että olis tullut jotain kauhisteluja just tuosta pitkästä erosta tai jotain.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei me voida vastata sulle, ku me kadehditaan sun kaksimetristä miestarjoilijaa :D :D
mutta ihanaahan se on, että poika tulee takaisin kotiin!! kyllä mulla ois jo ihan kauhea ikävä =)

:laugh: :laugh: :laugh: Mutta luitko että se samainen miestarjoilija myös vahtii mua kuin haukkaa ja komentaa heti sänkyyn jos edes yritän nousta :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Poitsu täyttää muutaman viikon päästä 7 ja tää on ehdottomasti pisin aika erossa ja poitsu vielä noin mahdottoman kaukana meistä.

Mä ajattelin että olis tullut jotain kauhisteluja just tuosta pitkästä erosta tai jotain.... :)

onko sillä ollut koti-ikävää?

ei me voida vastata sulle, ku me kadehditaan sun kaksimetristä miestarjoilijaa :D :D
mutta ihanaahan se on, että poika tulee takaisin kotiin!! kyllä mulla ois jo ihan kauhea ikävä =)

:laugh: :laugh: :laugh: Mutta luitko että se samainen miestarjoilija myös vahtii mua kuin haukkaa ja komentaa heti sänkyyn jos edes yritän nousta :D :D

vielä kadehdittavampaa :kieh: :kieh: :D
nauti olostas ja mikä tärkeintä, pidät sen vauvelin siellä missä on hyvä kasvaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onko sillä ollut koti-ikävää?

On kyllä ollut. Monesti puhelimessa on sanonut että haluaa kotiin, vaikka siellä hyvin viihtyykin. Tietty hän on huolissaan myös musta ja tahtois ehkä senkin takia olla kotona.

Viime sunnuntai oli anopin mukaan vaikea, silloin poitsulla oli ollut tosi kova ikävä ja itkettänytkin.

Mutta kuten sanottu, hyvin poitsu on viihtynyt ja saanut hirvittävän paljon uusia kokemuksia. Ovat siellä pilkkineet ja käyneet laskettelemassa, ajaneet traktoria ja moottorikelkkaa yms.

vielä kadehdittavampaa :kieh: :kieh: :D
nauti olostas ja mikä tärkeintä, pidät sen vauvelin siellä missä on hyvä kasvaa :heart:

:D :D Ja kyllä tässä nyt kiltisti lepäillään...ja toivotaan ettei mies lepäämisen varmistamiseksi lukitse mua makkariin :kieh: :kieh:

Yhteistyössä