Voi itku, ei tämä suhde taida toimia :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Layla23

Vieras
Äiti ja isä on jo ihan sinut tämän asian kanssa, siskokin pehmenee. Mutta kun kaikki sukulaiset menee ihan mykäksi, vaikeaksi ja pyörittelee silmiään. Eikä voi edes kirota miehelle sen sukulaisia, kun ne samat on omiakin. Me ollaan moneen kertaan juteltu, että pitäiskö antaa periksi ja erota, koska kukaan ei tunnu ymmärtävän meitä ja tuntuu, että kaikki yrittää tehdä tästä helvetin vaikeeta! :'( Lapset sanoo miestä jo isiksi....

Niin, muistankin lukeneeni että rakastuit serkkuusi. Voimia sulle!

Mun mielestä serkukset on kyllä aika läheisiä sukulaisia, mutta salliihan sen lakikin. Valitettavasti mun reaktio vois olla sama ku teiänkin sukulaisilla;( Ymmärränhän toki ettei tunteilleen mitään voi, mutta.... olen pahoillani, ei taida toimia ei.....

Alkuperäinen kirjoittaja Linkki:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t816646

Olipa mellevää luettavaa, ihan naistenlehtien novelliainesta. Mutta totta tuosta ei varmasti ole puoletkaan. Tarjoa jollekin lehdelle sitä, ihan kivaa ja kevyttä kesäpäivän luettavaa.

Juu ei ole keksitty juttu. Mutta tietenki sitä tuli silloin tuota ketjua kirjottaessa runoiltua ja lainailtua harlekiineja, kun olin ihan rakkauden pilvessä. :heart: Rakkautta on yhä puolin ja toisin. Itkettää vain kaikkien suhtautuminen. Uusille kavereille en enää edes uskalla kertoa, että mies on mun serkku, kun en halua taas nähdä sitä ilmeiden kirjoa ja änkytystä.. "öö.noo.. juu..mikäs siinä! hieno juttu! meillä onki tässä just kiire..."