Voi itku kun rupesin taas itkemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ans"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ans"

Vieras
Oli yhdet läksiäiset ja mua alkoi itkettää vaikka kuinka yritin olla itkemättä. Tulee vaan niin ikävä sitä(kin) henkilöä.. Kaikki muut pystyivät olemaan normaalisti paitsi mä. En nyt mitään vollottanut sentään mutta silmät kostuivat ja ääni värisi. Toi toistuu aina kun on jotkut läksiäiset tms. vaikka kuinka olisin päättänyt olla itkemättä. Ja jälkeenpäin on jotenkin nolo ja tyhmä olo. En ymmärrä miksi oon tällainen.

Ai, minusta taas itkeminen juuri on ihan normaalia ja luonnollista tuommoisessa tilanteessa. Miksi häpeät tunteitasi. Itse itkin viimeksi kaupan kassajonossa, kun tuli yks asia mieleen.

Sinä oot tunteellinen, herkkä ihminen,älä häpeä sitä. Minä olen kans ja sattaa itku tulla ihan missä vaan,ei sitä voi pidätellä.Viimeks olen itkenyt töissä joku aika sitten.

Jotenkin häpeän sitä kun muut katsovat pitkään kummaksuen, että mitä tuokin tossa pillittää. Heitäkin ehkä surettaa, mutta pystyvät silti olemaan pokkana. Mä en vaan pysty.

Toiset on herkempiä. Onneksi on perhe ja ystävät, jotka antaa itkeä. Itselläni on vaan sellainen työminä etten koskaan, missään tilanteessa voisi itkeä työpaikalla.

En usko että kukaan läksiäisissä on välittänyt liikuttumisestasi. Jos jotain niin sait lähteneen tunteneen itsensä vähän erityisemmäksi. Ole vaan jatkossakin aito herkkä itsesi

[QUOTE="vieras";27743393]En usko että kukaan läksiäisissä on välittänyt liikuttumisestasi. Jos jotain niin sait lähteneen tunteneen itsensä vähän erityisemmäksi. Ole vaan jatkossakin aito herkkä itsesi[/QUOTE]
Kiitos kauniista sanoistasi.

Yhteistyössä