Voi itku...mies ollut yli viikon työmatkalla, kotiutuu tänään ja mun tekis mieli vaan huutaa sille kun palaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kamalat päivät takana. Olen ollut yksin viiden lapsen kanssa, nuorin 1kk. Olen tehnyt kotihommia, kantanut puita ja lämmittänyt. Vauva nukkuu huonosti yöt ja päivälläkin vain pieniä pätkiä. Nytkin imetän samalla. Kaikki on periaatteessa hyvin. Olen nukkunut suht riittävästi, koti on melko lailla siisti jne mutta miehelle tekee mieli huutaa kun palaa. En vaan tiedä mistä ja miksi ihmeessä.

Henkäse ja huokase muutaman kerran jottet aivan ala huutaa toiselle kun kotituu.
Meillä mies vkot reissutöissä..mie kotoo 4 muksun kanssa ja torppa lämpiää puulla joten tiiän et joskus olo on iha ryyd ja kiukkunen vaiks ei näkyvää syytä.
Tsemii!

Kiitos! Varmaan ymmärrät miltä tämä tuntuu. Mies tekee paljon kotitöitä kotona ollessaan et siitäkään ei voi valittaa. Eikä hänelläkään varmaan ole helppoa ollut.
Pitää vaan yrittää hillitä itsensä. :)

Lähimmälleenhän sitä aina purkaa pahanolonsa, yleensä se on mies. Älä kuitenkaan pura väsymystäsi ja turhautumistasi häneen. Hänkin voi olla reissustaan ihan yhtä väsynyt. Halaat kun tulee kotiin ja sanot "kiva kun tulit, mä olen vähän väsynyt".

Menet vaikka vessaan purkamaan peilin eteen kiukkusi, itket ja irvistelet.

Ei se mies parka ole mikään roskapönttö. Hämmentyyhän se lopullisesti kun ovesta tulee ja akka alkaa heti paukuttamaan sanallisesti.. :O :)

Mun mies ei käy työmatkoilla, mut muuten tekee pitkää päivää ja harvoin on viikonloppuvapaata. Mä oon neljän lapsen kans kotona. Vauva(7kk) herää vähintään kerran yössä,yleensä 2-3 kertaa ja oon tosi väsyny.
Mä yritän pitää turpani ummessa ainakin tunnin kun mies on tullu töistä,sit voi urputtaa.Jos mä alan heti nalkuttaa kun se astuu ovasta sisään, niin ollaan kumpikin pahalla päällä loppuilta.Mut jos mä maltan oottaa, että ukko saa syödä ja hengähtää niin sit se jaksaa kuunnella.

Oisko teidän mahdollista saada jotain tuttavaa tai sukulaista lapsia katsomaan viikonloppuna.? uskon ,että olette molemmat miehesi kanssa väsyneitä viikon rääkistä. Menisitte kahdestaan rentoutumaan kylpylään,mökille tms. Älä ala ainakaan raivota kotona. Tarvitset lepoa ja vapaa-aikaa. Pyydä pääsyä yksin lenkille, kun mies kotiutuu, saat vähän vetää henkeä.

mikä ongelma on olla lasten kanssa kotona? minun mies metsästää, vasta oli viikon pohjoisessa kanalintu metsällä. ihan mukava oli olla muksujen kans kotona. syksyisin mies on joka ikisen viikon lopun pois kotoa hirvimetsällä. ei mua se haittaa.
syksyisin yhteistä aikaa vähän vähemmän kun mies viikot töissä ja viikonloput metsällä. mut ei se ikuisuuksia kestä.
viime syksykin meni jotenkin vaikka olin selän vuoksi sairaalassa useampaan otteeseen kun en enää kävelemään päässy. leikkaus nyt sentään ajoittui niin et miehellä metsästys kausi just loppu.

[QUOTE="minä";22051169]mikä ongelma on olla lasten kanssa kotona? minun mies metsästää, vasta oli viikon pohjoisessa kanalintu metsällä. ihan mukava oli olla muksujen kans kotona. syksyisin mies on joka ikisen viikon lopun pois kotoa hirvimetsällä. ei mua se haittaa.
syksyisin yhteistä aikaa vähän vähemmän kun mies viikot töissä ja viikonloput metsällä. mut ei se ikuisuuksia kestä.
viime syksykin meni jotenkin vaikka olin selän vuoksi sairaalassa useampaan otteeseen kun en enää kävelemään päässy. leikkaus nyt sentään ajoittui niin et miehellä metsästys kausi just loppu.[/QUOTE]
Ei tämä mikään ongelma olekaan vaan raskasta tämä on, kun on pieni huonosti nukkuva vauva ja neljä muuta lasta. Viihdyn kyllä kotona, mutta unta kaipaisin enemmän.

Yhteistyössä