Voi itku tätä ilmaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä en voi uskoa todeksi kun katsoo ikkunasta ulos, vettä sataa ja on kylmä. Viime viikko kun tuli vietettyä 38 asteen lämpötilassa Välimeren rannalla niin johan paluu tänne koti Suomeen masentaa :(
 
Ei toivoa intiaanikesästä - harmaata koko viikon
11.08.2008 10:06

Myöhäisiä kesäkelejä odottelevat saavat jo luvan masentua. Etelä- ja Keski-Suomi kastuvat läpeensä maanantaina, eikä loppuviikosta ole luvassa juuri parempaa.

Ilmatieteen laitoksen mukaan etelässä sataa vielä enemmän keskiviikkona ja torstaina. Aurinko voi pilkahdella tiistaina, mutta pilvisyys on silloinkin runsasta.

Lämpötilat nousevat hieman viikonloppua kohti. Silloin mittari voi kohota yli 20:n asteen. Luvassa ei kuitenkaan ole selkeää taivasta, vaan sadekuurot kiusaavat myös viikonloppuna.
IS



Viime vuonna tyttö meni kapreilla ja lyhythihaisella kouluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tervetuloa takaisin :D :kieh:
(sinä sentään pääsit viikoksi Välimerelle, minä en :'( )

Oliko hauska reissu, mitäs teitte, mitä ostit? :D

Kiitos! :D
Oli kyllä tosi hyvä reissu ja ihana paikka, ylitti odotukseni kyllä! Me vuokrattiin yhtenä päivänä auto ja käytiin Lindoksen kylässä mikä oli aivan upea nähtävyys, sitten oltiin Falirakissa vesipuistossa ja Rhodoksen vanhassa kaupungissa tuli myös parina päivänä käytyä.
Kauheesti en shoppaillut, ei oikein ollut siihen aikaa kun lasten kanssa vallan liikuttiin niin tuo kuopus ei hirveästi vielä osaa kauppojen kiertelyä arvostaa ;)
Rhodoksen keskustassa olis kyllä ollut valtrava määrä mielenkiintoisia kauppoja, mutta ehkä parempi näin niin ei ainakaan pahemmin lomabudjetti ylittynyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja ihanaa kun olette takasin! :hug:
Miten meni lennot?

Lennot meni ihan ok. Menomatkasta kuopus oli hereillä koko matkan ja aika viihdyttäminen oli kun toisella olis ollut kova meno päällä. Mutta yhtään poika ei kitissyt tms. Paluulennolla hän sitten taas nukahti jo ennen kuin oltiin ilmassa, tosin kone lähtikin vasta 10.45. Hän sitten nukkui koko matkan Helnsinki-Vantaalle mutta siellä heräs ja valvoi yöllä automatkan Turkuun. Sen väsyttämänä onkin nyt sitten nukkunut melkein koko ajan, nukkui eilen päiväunet klo 15-19 ja meni yöunille klo 21 ja heräsi vasta äsken 11 aikaan... Taisi olla rankka reissu pienelle :heart:
 

Similar threads

Yhteistyössä