Voi *ittu tuota ex:ääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarppa

Jäsen
02.05.2007
387
0
16
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Joku kun ravistelis vähän ja sais jätkän maan pinnalle!!!!! Että pistää vihaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O |O

|O Mie pyysin viimekesänä että ois kattonu meidän yhteisiä lapsia pari päivää kun lääkäri määräsi minut vuodelepoon raskauden takia. Ei kuulema hoida lapsia kun "omilla" vuoroillaan ja varsinkaan sillon kun minä tarviin apua! :o No nyt laitto viestin että hoidanko minä lapsia pariviikonloppua peräkkäin että pääsee juomaan ja uuden tyttöystävän kaa viettämään laatuaikaa...... :whistle: laitoin viestin että mieti miten oli kesällä? Ihan piruuttani.. (oisin kyllä kattonu mielelläni lapsia mutta....olin sopinu jo muuta ) Niin olen koko päivän saanut nyt haukkuma viestejä ja uhkailuja jne.. miten olen paska ja huo*a jne... HIENOO!!!!!!!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
|O Mie pyysin viimekesänä että ois kattonu meidän yhteisiä lapsia pari päivää kun lääkäri määräsi minut vuodelepoon raskauden takia. Ei kuulema hoida lapsia kun "omilla" vuoroillaan ja varsinkaan sillon kun minä tarviin apua! :o No nyt laitto viestin että hoidanko minä lapsia pariviikonloppua peräkkäin että pääsee juomaan ja uuden tyttöystävän kaa viettämään laatuaikaa...... :whistle: laitoin viestin että mieti miten oli kesällä? Ihan piruuttani.. (oisin kyllä kattonu mielelläni lapsia mutta....olin sopinu jo muuta ) Niin olen koko päivän saanut nyt haukkuma viestejä ja uhkailuja jne.. miten olen paska ja huo*a jne... HIENOO!!!!!!!!! |O

viestiä takaisin että olet säilyttänyt kaikki loukkaavat viestit ja aiot tehdä niistä rikosilmoituksen.

Mikä urvelo toi sun exä. Mut älä vällää niin on myös mun miehen exä hiukan erililailla ymmärtävä ihminen. Heillä ei sentään ole yhteisiä lapsia, muttä exällä on lieviä ymmärrys ongelmia

a045.gif

Yhteistyössä