Voi jessus millasia unia mä näen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Viime yönä näin unta että mies (ei kyllä ollut mun mies vaikka unessa olikin) karkasi ryyppäämään mun kaverin luo ja petti mua siellä. Sieltä se tuli kaatokännissä kotiin ja kaato meidän MAKUUHUONEESTA männyn :laugh:
Meillä ei enää ollutkaan lapsia ja mulla oli kakku uunissa mikä kypsy kummasti 50 asteessa siinä välissä ku mä kiertelin tunteja kaupungilla :D
Sitten mies kaatoi myös meidän omenapuut naapuri pihalle ja olikin jo sitten yht'äkkiä selvinpäin :o
Tää uni pohjautuu: Mun yhden lahimmäisen omaan tilanteeseen siis ryyppäys ja pettäminen (mun mielikuvani siis siitä tilanteesta mikä siellä on ), puun kaato on edelleen jotain traumaa kun mies kaato mun koivuni :laugh:
Ja kakku on tulevat synttärit. Ihanasti pääkoppa osaakin muokata kaikki jotenkin painajaismaiseksi uneksi! :D

Mä näin painajaista että me asuttiin miehen kanssa mun lapsuudenkodissa siskojen ja äidin kanssa kaikki omissa huoneissaan kuten kämppäkaverit. Paitsi että meillä oli ne perinteiset sisarusriidat tasoa 9 v :o

Pistit silti paremmaksi :laugh:

En oo raskaana just eilen alko menkat! :D Mä en tosiaan tajua että miten kummassa toi pää saa mun unet ihan tollasiks :D :D Mä raskaana ollessa näin helvatin pahojan painajaisia! mm. Lapsi tuli mahan läpi tai se työnsi käsiään ja jalkojaan mun mahan läpi sillain että jalan kuva oli mahas ynnämuuta :o Ja NE oli kamalia |O

:laugh:
Sairaita unia kyllä välillä näkee tämäkin.. :D Eilen olin päikkäreillä ja näin unta, että meidän pihaan kurvasi pelastuhelikopteri. Se lentäjä sitten iski silmänsä minuun ja kurvaili sillä helikopterilla ympäri pihaa. :D Siinä se kävi vähän väliä pitkin päivää kurvailemassa ja olin aivan myyty. Tietty oli komea kuin mikä! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota lisää kahvia että tajuat olevasi hereillä - onneksi ;) B)

*lähtee hakemaan* :laugh:

On mulla sellasiakin unia että ei meinaa tajuta onko oikeesti hereillä vai ei kun niissä unissa voi mennä "monta päivää" ihan normaalisti ja sit alkaa tapahtumaan kaikkea sairasta tai outoa! Siinä sit ku heräät samalla tavalla ku unessakin niin menee aika tovi ennen ku tajuaa olevansa hereillä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
:laugh:
Sairaita unia kyllä välillä näkee tämäkin.. :D Eilen olin päikkäreillä ja näin unta, että meidän pihaan kurvasi pelastuhelikopteri. Se lentäjä sitten iski silmänsä minuun ja kurvaili sillä helikopterilla ympäri pihaa. :D Siinä se kävi vähän väliä pitkin päivää kurvailemassa ja olin aivan myyty. Tietty oli komea kuin mikä! :whistle:

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä