Voi JESTAS kun tekee mieli TUPAKKAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijadsds
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijadsds

Vieras
Aloitin polttamisen satunnaisesti kolmisen kuukautta sitten. Ajatuksena polttaa silloin tällöin. Välillä olin viikkoja polttamatta ja sitten taas 2-3 savuketta päivässä. Tällä 2-3 tupakkaa päivässä olen mennyt kuukauden ajan ja nyt huomaan, että tekee hirveästi mieli tupakkaa! Argh! Jos olisi aski mukana eikä kotona, varmaan polttaisin töiden jälkeen. Olen siis salassa lapsilta poltellut, koska en halua että saavat huonoja vaikutteita. Lapset 10-12v ja itse olen jo 38v *ashamed*

Mä olen kolmatta viikkoa kokonaan ilman. Jokin syöpä mulla on, ei tee mieli enää polttaa. Paitsi hetkittäin. Ja unissa, silloin mä vedän antaumuksella röökiä kun en muista vaivojani.

Suosittelen lopettamaan ajoissa. Ei oo kivaa, kun pelkää seuraavaa yskänpuuskaa minkä mukana tulee taas kouralllinen verta...

Vaikka nyt tuntuu että tupakanhimo on järkyttävä, voit uskoa että se ei ole mitään verrattuna siihen kun poltat kaksi askia päivässä ja haluat sitten lopettaa.

Nyt on helppo lopettaa, joten kärsi ilman röökiä ne muutamat päivät jotka se kestää. Tsemppiä!

Yhteistyössä