T
turhauttavaa
Vieras
Kyllä taas on hankalaa heti aamusta.
En ymmärrä, miten tuo 3v ei kuuntele juuri mitään mitä sille sanoo!!!
Ennenkin puhuttu asiasta, että täytyy kuunnella mitä äiti sanoo.
Rauhalisella,selkeällä ja kuuluvalla äänellä sanon hitaasti jonkun asian niin on kuin seinille puhuisi,tyttö ei korvaansa lotkauta!
Sitten kun olen sanonu noin 5krt, sanoo "no joojoo äiti!"
Mitenkään sitä saisi tuon ymmärtämään, että esim pukeminenkin onnistuisi helpommin,kun kuuntelisi miten neuvon vaikeissa jutuissa?
Esim jos paidan hihat väärinpäin niin perhana kun ei kuuntele kun yritän sanoa että tuo paidan minulle, niin näytän miten ne käännetään!
Kiukkuaa vain minkä ehtii ja heittelee jo paitaa ties mihin.. :/
Itsellä alkaa sitten jo pinna palamaan kun on jo liiankin tyynesti sanonut 5-10krt jostain asiasta eikä mitään tapahdu.
En ymmärrä, miten tuo 3v ei kuuntele juuri mitään mitä sille sanoo!!!
Ennenkin puhuttu asiasta, että täytyy kuunnella mitä äiti sanoo.
Rauhalisella,selkeällä ja kuuluvalla äänellä sanon hitaasti jonkun asian niin on kuin seinille puhuisi,tyttö ei korvaansa lotkauta!
Sitten kun olen sanonu noin 5krt, sanoo "no joojoo äiti!"
Mitenkään sitä saisi tuon ymmärtämään, että esim pukeminenkin onnistuisi helpommin,kun kuuntelisi miten neuvon vaikeissa jutuissa?
Esim jos paidan hihat väärinpäin niin perhana kun ei kuuntele kun yritän sanoa että tuo paidan minulle, niin näytän miten ne käännetään!
Kiukkuaa vain minkä ehtii ja heittelee jo paitaa ties mihin.. :/
Itsellä alkaa sitten jo pinna palamaan kun on jo liiankin tyynesti sanonut 5-10krt jostain asiasta eikä mitään tapahdu.