P
pjerkeles
Vieras
Heräsin huonosti nukutun yön jälkeen puoli kuuden aikaan siihen kun koirani ripulipaskantaa lattialle, ison mahani (rv 37 ja risat) kanssa sitten "ketterästi" lähdin saunatakki ylläni juoksuttamaan koiraa pihalle, ulkona koira pääsikin irti ja paineli suoraan naaapurin tontille. Aamutohvelit heiluen juoksin koiran perään, samaaan aikaan kun naapurin aikamiespoika ilmestyi autotallistaan, koira livahti takaisin meidän puolellemme kuusiaidan läpi, minä liukastuin, lensin nurin ja koko paljas kroppani kiilteli kilpaa kostean nurmikon kanssa. Ei edes alushousuja ollut ja saunatakki tottakai aukesi kokonaan. FAAKKK!!!!
Nuppi punaisena nousin ylös, toivottelin hyvät huomenet ja kirosin hälle koiraani, reppana naapuri saanut sanaakaan suustaan. Noh, takasi kotia kohti. Kottiin päästyä koira häkkiin, umpijäässä ovea kohti ja kappas perkele, lukossahan se on, tietysti. Onneksi miehen työauto oli pihassa jossa hänen työpuhelimensakin on ja eiku soittoa miehekkeelle että helevetin nopeasti avaamaan mulle ovi.
Miestä ja naapuria näytti naurattavan, minua ei. Vois painella takasin nukkumaan ja nousta uudella innolla parin tunnin päästä -.-
Mites teidän aamut?
Nuppi punaisena nousin ylös, toivottelin hyvät huomenet ja kirosin hälle koiraani, reppana naapuri saanut sanaakaan suustaan. Noh, takasi kotia kohti. Kottiin päästyä koira häkkiin, umpijäässä ovea kohti ja kappas perkele, lukossahan se on, tietysti. Onneksi miehen työauto oli pihassa jossa hänen työpuhelimensakin on ja eiku soittoa miehekkeelle että helevetin nopeasti avaamaan mulle ovi.
Miestä ja naapuria näytti naurattavan, minua ei. Vois painella takasin nukkumaan ja nousta uudella innolla parin tunnin päästä -.-
Mites teidän aamut?