Voi jösses että mua alkaa ahistaa ja rankasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hullukshan tässä tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hullukshan tässä tulee

Vieras
tämä meidän kämppä!! :headwall: Meillä on huimat 47 neliöö ja meitä asuu täällä 3!! Mies joskus sata vuotta sitten ostanu kun vielä yksin oli,mä muutin tänne ja nyt meillä on vauvakin. Luonnollisestikin olen äippälomalla ja jään vielä 9kk hoitovapaalle. Mulla ei ole kavereita,jotenka täällä istutaan vauvan kanssa kaiket päivät. Kerran viikossa tuossa lähipitäjässä jotain aktiviteettia vauvalle 2h,mutta siinäpä se. Voi prkl kun ois ees enempi neliöitä,joita vois vaikka siivoilla :mad:
Pitääkö tässä johonki vuokraluukkuun muuttaa kun ei pysty just nyt ostamaankaan. Tosin vuokrathan on samaa luokkaa kun lainan lyhennykset suht fiksun suuruisissa lainoissa... Voivoivoivoi..

Alkuperäinen kirjoittaja Hullukshan tässä tulee;27858710:
tämä meidän kämppä!! :headwall: Meillä on huimat 47 neliöö ja meitä asuu täällä 3!! Mies joskus sata vuotta sitten ostanu kun vielä yksin oli,mä muutin tänne ja nyt meillä on vauvakin. Luonnollisestikin olen äippälomalla ja jään vielä 9kk hoitovapaalle. Mulla ei ole kavereita,jotenka täällä istutaan vauvan kanssa kaiket päivät. Kerran viikossa tuossa lähipitäjässä jotain aktiviteettia vauvalle 2h,mutta siinäpä se. Voi prkl kun ois ees enempi neliöitä,joita vois vaikka siivoilla :mad:
Pitääkö tässä johonki vuokraluukkuun muuttaa kun ei pysty just nyt ostamaankaan. Tosin vuokrathan on samaa luokkaa kun lainan lyhennykset suht fiksun suuruisissa lainoissa... Voivoivoivoi..

sen huomaa kirjotuksesta...

[QUOTE="vieras";27858789]sen huomaa kirjotuksesta...[/QUOTE]

Mies? Olen. Olen mies joka on äitiyslomalla. Mitä ihme lössiä täällä pyörii..?

Silloin kun meitä oli 3 tässä perheessä, asuttiin 48 neliön kaksiossa. Ja tosi tyytyväisiä oltiin. Olin äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Isompaan ei ollut varaa, kun pääkaupunkiseudilla asunnot on aika kalliita...

Alkuperäinen kirjoittaja Hullukshan tässä tulee;27858710:

Minusta tuntuu, että sinun ongelmasi on ennemmin se, ettet osaa keksiä itsellesi tekemistä, kuin se, että kämppänne on pieni. Tulee aika ahdistava hoitovapaa, jos jo nyt olet tuolla mielellä, että lapsen kanssa on tylsää...

Yhteistyössä