Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
kotiäidin cv voi olla niin tyhjä että on pakko keksiä muutakin kuin faktaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Kyllä cv:tä kannatta muokata sen mukaan mitä työtä hakee. CV ei ole pelkkä lista, siinä esitellään vastuut ja työtehtävät, joiden painotuksia kannattaa miettiä sen mukaan mihin hakemuksen lähettää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Kahta eri myyjän työtä olisin hakemassa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
mene kauppiaalta suoraan kysymään tai lähetä sähköpostia. jos olet niin avuton ettet osaa niin yksinkertaista asiaa kuin CV:tä laatia niin sinuna en tekisi sitä ollenkaan vaan kertoisin kasvotusten asiat.
pitääkö niitä sitten lisätä ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
mene kauppiaalta suoraan kysymään tai lähetä sähköpostia. jos olet niin avuton ettet osaa niin yksinkertaista asiaa kuin CV:tä laatia niin sinuna en tekisi sitä ollenkaan vaan kertoisin kasvotusten asiat.
Kyllä mä nyt cv:n osaan tehdä, mut se on eri asia et miten noi ei niin mairittelvat jutut sais edes pikkasen positiivisiks :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitääkö niitä sitten lisätä ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Kyllä mä nyt cv:n osaan tehdä, mut se on eri asia et miten noi ei niin mairittelvat jutut sais edes pikkasen positiivisiks :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Kyllä cv:tä kannatta muokata sen mukaan mitä työtä hakee. CV ei ole pelkkä lista, siinä esitellään vastuut ja työtehtävät, joiden painotuksia kannattaa miettiä sen mukaan mihin hakemuksen lähettää.
Ne painotukset sitten tehdään itte hakemuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
No et miten mä saan järkevästi kaikki laitettua, koska mulla ei oo minkään alan koulutusta eikä oo ku kaks työharjoittelua ja pari työkkärin kurssia. Ja noista työkkärin kursseista saa sellasen kuvan et mä oon joku alkoholisti, narkomaani, vätys tai jotain muuta negatiivistaMiten ne saa muka laitettua cv:hen niin et ne näyttäis hyvältä? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
Pitäiskö sinun oikeasti lähteä opiskelemaan, kun noin hävettää? Tutkinnon suorittaneita työttömiä on Suomi pullollaan, joten ilman koulutusta on paha saada töitä. Tuskin se sinun CV tulee koskaan miltään kummoiselta näyttääänkään, jos et opiskele.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? cv on silkkaa faktaa, kooste siitä missä olet opiskellut, työpaikat... Eihän siihen tarvitse edes "keksiä" mitään fiksua kirjoitettavaa. Miksi niin vaikeaa?
No et miten mä saan järkevästi kaikki laitettua, koska mulla ei oo minkään alan koulutusta eikä oo ku kaks työharjoittelua ja pari työkkärin kurssia. Ja noista työkkärin kursseista saa sellasen kuvan et mä oon joku alkoholisti, narkomaani, vätys tai jotain muuta negatiivistaMiten ne saa muka laitettua cv:hen niin et ne näyttäis hyvältä? :snotty: