voi juma minkä miehen veli teki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umayya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umayya

Aktiivinen jäsen
15.11.2005
3 314
0
36
on siis tällä hetkellä armeijassa ja pyysi miestä hakemaan huoneestaan yhtä paperia, etsimään kun ei itse löytänyt..
ja mies sitten joutui penkomaan paikkoja enemmän ja vähemmän löytääkseen tän paperin, no sitä paperia ei löytynyt mutta löysipä jotain muuta..
eli mun kymmenkunta cd:tä mitkä on olleet kadoksissa jotkut jo useemman vuoden.. sillon kun näitä levyjä alko katoomaan tää veli oli meillä koiravahtina kun oltiin mun vanhemmilla käymässä ja aina näiden reissujen jälkeen oli joitain levyjä kadonnut ja kun sitten aloin ettimään näitä levyjä ja mistään ei löytynyt kyseltiin kaikilta että ootteko lainanneet jne. tää veli kirkkain silmin sanoi ettei ole lainannut yhtään levyä meiltä..
ja se mistä tiedän että nää levyt on mun, osa on poltettuja ja itse siis kirjottanut kannet ja cd:hen nimen tai tulostanut kannet..
muutama alkuperäinen cd vuodelta -96 jolloin tää veli on ollut 10 vuotias joten en usko että on hänen omia levyjään..
siis prkl että ottaa päähän.. no huomenna tulee lomille ja aion kysellä että miten ihmeeessä sun huoneesta löyty sellasia levyjä mitä mulla on kateissa vaikket oo mitään lainannut.. :kieh:

Ja mä jäin silloin joskus kiinni äidilleni tupakanpoltosta kun käskin etsimään huoneestani koulupäydän alalaatikosta jotain niin sielähän ne tupakat pilkotti :D :laugh:

miten tupakin poltto liittyy "varastettuihin" levyihin? :o mä oisin ainakin vihainen tollasesta, varsinkin jos olisin kysynyt miehesi veljeltä levyistä eikä muka olisi tiennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
miten tupakin poltto liittyy "varastettuihin" levyihin? :o mä oisin ainakin vihainen tollasesta, varsinkin jos olisin kysynyt miehesi veljeltä levyistä eikä muka olisi tiennyt.

Ja pipoo löysemmälle ny :D

Liittyy siten että minä myös olen jäänyt jostain kiinni kun olen pyytänyt penkomaan tavaroitani ;)

Mun mielestä ei nyt niin kauhean karmiva asia jos hän on 10-vuotiaana pöllinyt sulta pari levyä. Tietenkään en hyväksy varastamista ja valahtelua mutta itse en kyllä tollasia herneitä vetäis nenään. Virheitä tekee kaikki ja veli oli kuitenkin lapsi vielä silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä ei nyt niin kauhean karmiva asia jos hän on 10-vuotiaana pöllinyt sulta pari levyä. Tietenkään en hyväksy varastamista ja valahtelua mutta itse en kyllä tollasia herneitä vetäis nenään. Virheitä tekee kaikki ja veli oli kuitenkin lapsi vielä silloin.
siis tää veli on ollut sillon 10v kun nää levyt on ilmestyneet ja mä en ole miestäni edes tuntenut sillon vielä.. on nämä ottanut meiltä kun on ollut 16vuotias suurinpiirtein.. ja kyllä mä aika herneet vedän palkoineen nenään jos multa otetaan luvatta tavaraa.. en mäkään mene sinne ja ota mukaani mitä mieli tekee
:whistle:

Yhteistyössä