Voi jumalauta!! mulla repee kohta suoni päästä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täysin lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täysin lyöty

Vieras
Tulin eilen illalla lasten kanssa sukuloimasta kotii, oltiin 2vk reissussa ja mikä meitä odotti kun ovesta tultiin sisään. voi seetana!!tai mua odotti!
sohvalla nai tuntematon pariskunta, keittiössä ja saunassa outoa väkeä kännäämässä ja mikä parasta ukko makaa kahden akan kanssa meidän punkassa naimasss, voi vi**u!!!!!!!!!!!!!! onneksi mukulat jäi pihalle etttei ne nähnyt tätä helvettiä. ajoin ne ulos samantien ja saunojat ei menannu lähteä mihinkään ettei he kesken saunan lähe ja ukkokin tuli kesken naimisten sönkkää ette voi ajaa hänen vieraita ulos. otin luurin käteen ja tiuskasin etten vai soitan kytät jos talo ei tyhjene. ja talo tyhjeni. ja ukko parku ettei hän tehny mitään. kysyin vaan et jaa vahingossako k.yrpäs lipes sen ämmän v.ittuun. ukko itkee et hän on niin kännis ettei varmaan etes muista mitä on tehny niin huomenna. tokasin vaan et s.aatana on se hyvä ettei multa mee muisti. äijä itki ja sönkötti aikasa ja sammu sohvaan.
tänään ukko niin rapulassa ja kiistää tekemisiään eikä suostu häipymään s.aatanan kuusen täältä. sisko tuli onneksi eilen hakemaan lapset ettei niiden tarvinnu nähdä mun romahdusta. voi helvetti äijä minkä teki!!
oon parkunu koko yön ja tän päivän. silmissä nään vaan kun äijä pökki sitä muijaa ja se toinen akka siinä mukana kopeloimassa.
mä en selviä tästä ikinä. ero tuli se on varma.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
uskomatonta, mä otan vaikka kuskin itelleni ja tuun kattoon että puhutko sä totta :o

haluatko oikeesti tulla kattoo kuin nöyryytetty ja lyöty olen, saatko siitä jotain kiksejä!
ja porvoon huutajat mulle on ihan se ja sama mitä te luulette tai ette luule.
mun ei tartte enää luulla.
miksi kirjoitin tänne, yksinkertaisesti en pysty vielä puhumaan kellekkään läheiselle kuin alas mut lyötiin, tätä häpeän määrää ja menetin rakastetun. on helpompi puhua kasvottomana, tuntemattomana.
joku sanoo tietty ettei ollut mitään menetettävää niin ei varmaan mutta ei se helpota mun oloa yhtään. ei rakkaus kuole ja suru häviä sillä.

Järkyttävää, aivan järkyttävää :hug:

Varmasti monille vaikea uskoa että tuollaista voi käydä oikeassa elämässä, mutta kyllähän se mahdollista on. Sun oisi kyllä hyvä puhua jollekkin ihan oikeassa elämässä, ei tuollaista voi sisällään pitää. Toivon miehellesi kaikkea mahdollista p.skaa loppuelämäkseen ja sinulle voimia ja onnea. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
uskomatonta, mä otan vaikka kuskin itelleni ja tuun kattoon että puhutko sä totta :o

haluatko oikeesti tulla kattoo kuin nöyryytetty ja lyöty olen, saatko siitä jotain kiksejä!
ja porvoon huutajat mulle on ihan se ja sama mitä te luulette tai ette luule.
mun ei tartte enää luulla.
miksi kirjoitin tänne, yksinkertaisesti en pysty vielä puhumaan kellekkään läheiselle kuin alas mut lyötiin, tätä häpeän määrää ja menetin rakastetun. on helpompi puhua kasvottomana, tuntemattomana.
joku sanoo tietty ettei ollut mitään menetettävää niin ei varmaan mutta ei se helpota mun oloa yhtään. ei rakkaus kuole ja suru häviä sillä.

nyt sä kyllä ymmärsit ihan väärin.
en mä pahalla :attn:

Oletko ap ihan tosissasi??

Olen lukenut täällä juttujasi ja välillä teette ukon kanssa sovinnon ja välillä ukkos pökkii muita naisia...Haloo??

Taidat vain hakea sairaanloisesti huomiota!

Aina kun törmään johonkin juttuusi,minua alkaa suunnattomasti ärsyttää!!!

lapset jääneet onneksi ulos etteivät ole nähneet ihan kaikkea,on se kyllä sattumaa.........jos kaikki ois ollut ok kotona niin lapset ois juossut sisälle ensimmäisenä,että näin......ja onhan ne nähneet sen vieras lauman kun ne ulos ajoit ja kuinka kauan ne sun siskoas ulkona odotteli

Yhteistyössä