Voi jumaliste osaa olla kovapäinen tuo lapsi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Juu, päättyi taas kauppareissu lyhyeen kun piti lähteä kiukkuavan lapsen kans pois.
Ja niin nätisti kun hän laittoi vaatteet päälleen, kaikki oli hyvin niin pitkään kun saavuttiin kaupan parkkipaikalle. Sisälle kun päästiin, niin alkoi se ininä..kärryistä kiukkus, kun ei annettu ottaa semmoisia lasten kärryjä vaan olis pitänyt mennä autokärryyn, niinkuin yleensä on mennytkin.
Eikä menny mikään sanoma/varoitus perille, vaan alkoi volyymi nousemaan ja lapsi pitkin lattiaa.

Voi nolostuksen määrää, tuo tyttö on jo sen verran isokokoinenkin, etten oikeen jaksa kipeillä käsillä ees nostaa enkä raahata.. :ashamed: :ashamed:

Sitten sanottiin, että huonosta käytöksestä rangaistuksena ei tänään pääse enää koneelle (kun kattoo siinä välillä piirrettyjä tai pelaa) eikä dvd:tä saa kattoa. Siitäkös se huuto vaan lisääntyi..

Minkäikäisinä nää alkaa osata käyttäytymään??
Välillä tosin menee niin hyvin, istuu nätisti kärryssä ja pitää vyön kiinni ja jalat kärryn sisäpuolella..ja välillä taas :kieh: :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikset sä anna sen ottaa sitä pikkukärryä? Koeta joskus, mutta varoita että kärryt menettää jos ei osaa käyttäytyä.

Siksi kun sitä on kokeiltu tuossa pienessä lähikaupassa..sielläkin ois melkein pitänyt koko ajan pitänyt pitää kiinni tai se ajelee ties missä.
Ja tuo ruokakauppa on vielä paaljon isompi, en jaksais alkaa enää sit ettimään tyttöä..tai kuuluttamaan kun ei se siellä osaa ees suunnistaa.

Mikä vika lastenkärryssä.

Me otetaan sellainen nyt aina kauppareissulla, kun hän on oppinut sitä työntämään ja lapsi työntää sitä, tietenkin itse pidän myös kahvasta kiinni, ettei törmäile.

Sitten hän saa ottaa hyllystä tavaraa ja laittaa kärryyn ja kun yksi tavara on otettu sanon mitä haetaan seuraavaksi ja sitten ohjataan kärry sinne ja taas hän hakee sen.

Näin menee kauppareissu hyvin.
Jos laittaisin tylsistymään kärryn istuimeen tai autokärryyn sinne mantasalle katsomaan ihmisten polvia, niin tietenkin olisi tylsää ja hän pitkästyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mikset sä anna sen ottaa sitä pikkukärryä? Koeta joskus, mutta varoita että kärryt menettää jos ei osaa käyttäytyä.

Siksi kun sitä on kokeiltu tuossa pienessä lähikaupassa..sielläkin ois melkein pitänyt koko ajan pitänyt pitää kiinni tai se ajelee ties missä.
Ja tuo ruokakauppa on vielä paaljon isompi, en jaksais alkaa enää sit ettimään tyttöä..tai kuuluttamaan kun ei se siellä osaa ees suunnistaa.

Tietenkin pitää pitää kiinni.

Itse työnnän lapsen kanssa ja kävelen selkä mutkalla ja mennään hyllyltä toiselle tavaroita noukkien.

meillä usein mulla on kori ja poika tuuppaa lasten kärryjä, nätisti pysyy siin lähellä ja kyselee et tarvitaanko me tota ja tota tai tota ja lappaa kärryyn sitä mukaa ku käsken :D
mut ymmärrän kyllä jos ei kaikilla toimi (mitenkään tarkottamatta et mun lapsi olis mitenkään ylitse muiden!) ja periaatteesta jos sanotaan et nyt et saa pikkukärryä niin sitä ei sit saa.. aina ei saa mitä haluaa.
jos mun ipana alkaa huutaa et mä haluuuuuunnnn ton lelun tai mä haluuuuunnn valvoo niin mä alan huutaa et mä haluuuuuunn lottovoiton ja mä haluuuunnnn uuden auton ja sit se jää kattoo mua haavi auki "toi sekos nyt"-ilmeellä :o

:D :D :D

kyllä se siitä!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkäikäinen lapsi? meillä kohta 4v tyttö ja oon antanut ottaa omat pikkukärryt,mutta vain jos on vähän ostettavaa=helpompi hallita

Tässä kuussa täyttää 4v. tää meijän neiti.
Useamman päivän ruuat oli ostoslistalla, en usko että olis noiden pikkukärryjenkään kans onnistunut tuo homma..

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Tietenkin pitää pitää kiinni.

Itse työnnän lapsen kanssa ja kävelen selkä mutkalla ja mennään hyllyltä toiselle tavaroita noukkien.

Entäs kun siitäkin kiinnipitämisestä tulee huuto? Ja kun melkein kaks isoa kärryä pitäis olla mukana, kun useemmalle päivälle+pakastimeen ruokaa ostaa.. :/

Yhteistyössä