Ä
äitee
Vieras
oikeesti,mihinkään ei voi keskittyä hetkeksikään,koko ajan kiipeämässä, yritti kiivetä kaappien päällä että saisi ylähyllyltä tavaroita joita ei saa ottaa,yritti mennä jääkaapista hakee viinirypäleitä, vaikka oli leipä ja jogurtti pöydässä. ei meinannu millään uskoo vaan yritti monta kertaa uudelleen,räki mun naamalle. aiemmin heitti mua tavaroilla, ja mä raahasin sen jäähynurkkaan. löi mun kaveria(hiljaa mutta kutenkin) kun ei saanut huomiota. leikki ruualla ja kun kiellettiin räki uudestaan päälleni,sylki lattialle,sylki ruokaa pitkin,vein sen taas jäähylle ku ei auttanut, pidin lyhyen puhuttelun. lapsi tuli takas pöytään kaato maidon ihan tahallaan,työnsi sormet margariiniin sotki jogurttia pöytään,sotki toisenkin kerran jogurttia,siis länttäs pöydälle ja alkoi levittämään :headwall:
jeesus mulla kiehuu vieläkin,hemmetin hemmetti!!! ihan älytöntä touhua ja päiväkodissa oli taas ollu niin nätisti! prrr. kaiken lisäksi odotan lasta(ja koska mies jätti olen yksin ton uhmaikäisen kanssa ja sen kamalien temppujen). tälläsenä hetkinä tuntuu että olisin niin paljon onnellisempi ilman lapsia,vois vaan olla,eikä ois stressiä MISTÄÄN!!
jeesus mulla kiehuu vieläkin,hemmetin hemmetti!!! ihan älytöntä touhua ja päiväkodissa oli taas ollu niin nätisti! prrr. kaiken lisäksi odotan lasta(ja koska mies jätti olen yksin ton uhmaikäisen kanssa ja sen kamalien temppujen). tälläsenä hetkinä tuntuu että olisin niin paljon onnellisempi ilman lapsia,vois vaan olla,eikä ois stressiä MISTÄÄN!!