voi jumanklavita tuota ukkoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynytäitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynytäitee

Vieras
ehdotin, että oltais otettu 4h siivous, joka ois maksanu 60 egeä. mies miltei pulttasi ja sanoi, että on se kumma jos ei itse saada kotia siivottua.

just joo..ihan niin kuin en osaisi siivota, mutta ois kiva tuolla hinnalla saada ammattilaiset kunnon välineillä kuuraamaan lattiat, vessat ja kylppärin.

mutta kun ei niin ei...ja yksi iso syy on se ettei tuosta hinnasta saa kotitalousvähennystä. anna mun kaikki kestä...ihan niin kuin tuota summaa ei menisi kuukausitain turhempaankin..voi kettu sentään!!

Sano miehelle, että sinä haluat jonkun muun välillä tekevän siivouksen. Eli joko mies siivoaa tai otatte siivoojaan.

no sehän tässä on, että mieskin osallistuu siivoukseen. eli en ole yksin siitä vastuussa ja sen vuoksi mies ei ymmärräkkään mihin tarvittaisiin ammatti-ihmisten tekemää suursiivousta. siis sen lisäksi ettei tuosta saisi sitä helevetin kotalousvähennystä...*huoh*

[QUOTE="vieras";24919929]Kuka luuseri MAKSAA ulkopuolisille OMAN asuntonsa SIIVOAMISESTA?[/QUOTE]

no vaikkapa semmoinen luuseri, joka ei ole saanut edellisen asukkaan siivouksen jäljiltä kaikkia nurkkia omaa makuaan tyydyttävään kuntoon(muutama sitkeä tarhda lastenhuoneen lattiassa ja kylppäristä en saanut kaikkia kaakeleita puhtaaksi) ja laskee, että tulee halvemmaksi ottaa 4kpl siivoojaa ammattivälileillä ja-aineilla "desinfioimaan" tämä huusholli siihen kuntoon että se on kerrankin puhdas sanan oikeassa merkityksessä :)

Kotitalousvähennys | Hyödynnä kotitalousvähennys siivouksessa

Onkohan tuo ajantasainen? Eli siis kotitalousvähennyksen saa kyllä omavastuun jälkeen.

Ja voihan sitä yrittää perustella sillä, että ammattilaisen tekemän suursiivouksen jälkeen on taas huomattavasti helpompaa ylläpitää liki samaa siisteystasoa itsekin. Ainakin jonkin aikaa... ja sitten taas uusi ammattisiivous.

jos käyttää vain kerran niin tuo on kyllä niin pieni kulunki ettei se mene omavastuun yli. mieheni kyllä nyt säästää vähän väärässä paikassa, sillä laskin, että jos hommaan tarvittavat aineet ja välineet jotta saan nuo ongelmakohtamme putsattua niin se tulee paljon kalliimmaksi kuin tuo siivous...että hohhoijaa vaan miehet. pitää vissiin näyttää laskelma hänelle :)

jos miehesi esim. tupakoi niin siinähän on oiva keino näpäyttää, että tupakkaan menee varmasti kuukaudessa enemmän rahaa kuin siivoojalle. Minä olen harkinnut kovasti 2 x kk siivoojaa, vaikka olen lapsten kanssa kotona. Olisi kerrankin ihanaa saada tulla puhtaaseen kotiin ilman tekemättä yhtään mitään. sitten mielestäni on ihanaa tukea pienyrittäjiä ja tässä on yksi hyvä keino!

Yhteistyössä