Voi kauhee tota meidän naapurin mummoa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Joskus aikapäivät sitten tuli valittamaan että meitlä kuuluu melua. Vähän ihmeteltiin kun oltiin oltu syömässä ja ihan normaalilla äänellä puhuttu. Toki joku 1-2 tuntia aikasemmin koottiin kirjahyllyä ja siinä äänen tasot nousi yhdellä jos toisella ja pistettiin sen piikkiin että mummo on kerännyt rohkeutta tulla valittamaan.

Noh, viime vkl postiluukusta tipahti lappu "Menee tuo teidän metelöinti liian pitkälle". Mentiin sitten palauttamaan miehen ja nuorimmaisen kanssa lappu naapurin mummolle ja kerrottiin ystävällisesti että nyt on tullut kyllä lappu väärään osotteeseen, me ei olla edellisenä yönä pidetty mitään ryyppäjäisiä ja itsekin sitä meteliä kuunneltiin ja arveltiin että alakerrasta joku metelöi.

Äsken kävi taas postiluukku ja naapurin mummohan meitä taas muisti :D :D Kertoo että meteli ei kuulunut meiltä vaan alakerrasta :D :D

Ai kauhee, tuo on ihan hassu koko naapuri :xmas:

joo.tässä tänä viikonloppuna ollaan kans toi todettu ihan jopa ressiin asti että eläkeläisillä riittää aikaa mm pyörävaraston lattian puunaamisesta muiden tavaroiden siirtelyyn oman mielensä mukaan..

Mä sit vissiin oon vähän mummomainen, kun ottaa päähän kun yläkerrassa alkaa aina tasasin väliajoin klo 22 soimaan kovalla musat ja alkaa meteli. Ei viikonloppusin niin väliä, mut jos ite töihin menossa.. Ukko vaan nukkuu vaik mikä pommi räjähtäs. Kaiketi oon vähän herkkäuninen.. Tosin en lappuja yläkertaan vie, vaan sanoin asiasta, nyt on rauhottunut :)

Joo, mun naapuri pyysi tulla kuuntelemaan kuinka kovaa kuuluu naapurista musiikki. Siis päivällä ja mä en kuullut mitään. Itse istuu hiljaisuudessa niin kait sitä kuulee kun kuuntelee.

Alkuperäinen kirjoittaja mummo:
Mä sit vissiin oon vähän mummomainen, kun ottaa päähän kun yläkerrassa alkaa aina tasasin väliajoin klo 22 soimaan kovalla musat ja alkaa meteli. Ei viikonloppusin niin väliä, mut jos ite töihin menossa.. Ukko vaan nukkuu vaik mikä pommi räjähtäs. Kaiketi oon vähän herkkäuninen.. Tosin en lappuja yläkertaan vie, vaan sanoin asiasta, nyt on rauhottunut :)

Kyllä se meteli muakin ottaa päähän. Mutta niin kauan kun ipanat ei herää siihen niin ei oo niin väliksi.

Tais olla asialla tuon naapurin alakertalaiset kun hälle meteli on kuulunut vissiin tosi kovaa, meille "vaan" häiritsevästi että sen tosiaan kuuli kun heräs vauvalle tissiä antamaan, ei sentäs heränny siihen meteliin.

Yhteistyössä