Voi kerpele,MOKASIN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avuton

Vieras
Ilmoittauduin lapsen kanssa liikuntakurssille viime kuussa.Odottelin tässä koko ajan kirjettä tai viestiä hyväksymisestä.
No joo,eilen onkin ollut eka päivä jo :( Mistä ihmeestä minä olisin voinut tietää että tieto tulee nettiin??
Kyllä korpeaa....Ensi viikolla mennään siis sinne ihan pallo hukassa,kiva kun ovat varmasti kertoneet nyt ekalla kerralla mitä pitää olla mukana ym mukavaa.

KIVAA OLLA TYHMÄ!

Ilmoittauduin lapsen kanssa liikuntakurssille viime kuussa.Odottelin tässä koko ajan kirjettä tai viestiä hyväksymisestä.
No joo,eilen onkin ollut eka päivä jo :( Mistä ihmeestä minä olisin voinut tietää että tieto tulee nettiin??
Kyllä korpeaa....Ensi viikolla mennään siis sinne ihan pallo hukassa,kiva kun ovat varmasti kertoneet nyt ekalla kerralla mitä pitää olla mukana ym mukavaa.

KIVAA OLLA TYHMÄ!

Soita ja kysy mitä mukaan.

En edes ohjaajan puhelinnumeroa löytänyt.
Mutta pakko soittaa joka tapauksessa,olen muutenkin aika arka niin tosi kiva tälleen sitten sössiä.
Mulla on oikeesti päivä ihan pilalla,koko aamu ollut ihan hirveä :(

KIVAA OLLA TYHMÄ!

Olet oikeassa, olet aivan vitun tyhmä.

Yhteistyössä