voi kilin kuustoist!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malviina

Aktiivinen jäsen
19.04.2005
13 571
0
36
Tuli tossa mieleen, että kun sen keskenmenon sain, mun ois varmaan rh negatiivisena pitäny saada se vasta-aine piikki, no en sitä muistanu lääkäris sanoa ja kun tänään nuorimman kans käytiin neuvolas influenssarokotuksella, kysyin asiasta. Hekään eivät tienneet ja lupasivat selvittää asiaa, no nyt tuli puhele, että olis mun se pitäny saada, mut nyt on jo liian pitkä aika siitä... kele...miksen muistanu sitä silloin :headwall: :headwall:

Kyllä lääkärin olis pitäny tollanen asia muistaa :o Tai hoitajan osastolla, jolla sinnuu hoidettiin. Huonoa hoitoa oot saanu, jos tuon vertaa ei olla katottu veriryhmää, mikä on rutiinihomma, kun hoidetaan keskenmenoja ja keskeytyksiä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Tuli tossa mieleen, että kun sen keskenmenon sain, mun ois varmaan rh negatiivisena pitäny saada se vasta-aine piikki, no en sitä muistanu lääkäris sanoa ja kun tänään nuorimman kans käytiin neuvolas influenssarokotuksella, kysyin asiasta. Hekään eivät tienneet ja lupasivat selvittää asiaa, no nyt tuli puhele, että olis mun se pitäny saada, mut nyt on jo liian pitkä aika siitä... kele...miksen muistanu sitä silloin :headwall: :headwall:

ootko ihan varma ettet saanut? ne aika huomaamatta sen kerkii tuikkaamaan

Yhteistyössä