Voi kirosana sentään. Rahan siirto väärälle tilille! auttakaa pikkasen ny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä oon ääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä oon ääliö

Vieras
Siirsin siis vauvan hautajaisiin tarkoitetut rahat vuokratakuu tilille ja siirtoa ei voi perua. Miten saan ne rahat nyt sieltä pois?? Niille olis tarvetta huomenna. Se tili on siis panttitili johon aikanaan panin vuokratakuun verran rahaa ja tili on niin että sieltä ei saa rahaa pois. Hitsi mä hävitän sen näkyvyyden tuolta verkkopankista että ei tule toista kertaa tällästä mokaa. :/
Soitanko mä aamulla kuntaan vai sit pankkiin??

ei oo todellista. Vauvan hautajaiset tulossa, ja miettii että rahat meni väärälle tilille. Jos mul ois tollanen tilanne, niin miettisin ihan jotain muuta. Mutta tietenkin Porvoossa, eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja siis..:
mitä hemmettiä??

Tää on taas joku provoyritys, onneton sellanen.

Oliskin provo. *kirosana toisensa perään* Mulla on kolme tiliä ja yks on niistä toi tili joka näkyy mut ei voi nostaa rahaa, mut sinne voi näköjään laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei oo todellista. Vauvan hautajaiset tulossa, ja miettii että rahat meni väärälle tilille. Jos mul ois tollanen tilanne, niin miettisin ihan jotain muuta. Mutta tietenkin Porvoossa, eri asia.

Mitä vittua säkin selität.. Jos ap tarvii ne rahat hautajaisiin niin pakkohan sen on silloin sitä rahaa miettiä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi kaikkia epäillään aina provoksi. TIedätkös tässä surun määrässä pienikin vastoin käyminen laittaa märisyttää kovasti. Valitettavasti meidän AINOAT rahat on nyt sitten kunnan tilillä.

Ainiin mut eihän täällä 2 plussalla kannata sanoo yhtään mittään.

MODET SAA POISTAA TÄN!!!

Yhteistyössä