Voi kun jaksais siivota...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijumetsän Lilja

Vieras
Paikat ihan mullin mallin, siivota siis pitäis. Mutta ei jaksa. Olen kipeä, masentaa ja tuntuu siltä, et oon huono äiti/vaimo kun en siivoa. :ashamed:

Mä otin muutaman tunnin päikkärit, kun alkoi taas supistelemaan. Nyt alkaa olla jo parempi olo, mutta väsyttää vieläkin |O Nyt pitäis hissukseen tehdä vähä pintapuolista siivousta, ku on niin paljo tavaraa ympäriinsä. Eikä kyllä yhtään kiinnostaisi :kieh:

juu. ei tule siivottua ei.. eilen jo kyllä siivosin mut lasten romut pitäis kerätä ja tiskialtaassa lojuu likanen pannu ja imuroida kattimatin karvat yms.. itse kyllä soimaan kans itteeni jos en saa aikaseksi päivän aikana vaan mies sitten menee rätin kans. :/ no, kaikilla niitä huonoja päiviä jos yhtään lohduttaa ja etpähän oo ainut. :)

Ollaan yhdessä siivoamatta! ;)

Huomenna on Mossadin synttärikutsut ja vähän pitäisi raivata etukäteen, jos tällainen ilma on. Muuten olisivat saaneet olla kaikki pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja pirttihirmuke:
juu. ei tule siivottua ei.. eilen jo kyllä siivosin mut lasten romut pitäis kerätä ja tiskialtaassa lojuu likanen pannu ja imuroida kattimatin karvat yms.. itse kyllä soimaan kans itteeni jos en saa aikaseksi päivän aikana vaan mies sitten menee rätin kans. :/ no, kaikilla niitä huonoja päiviä jos yhtään lohduttaa ja etpähän oo ainut. :)

Joo, se on ikävä tunne jos mies rupee siivoamaan. Tai siis, hyvä että siivoaa mutta kun sillä on raskas työ niin tuntuu pahalta katella sen rehkivän.

No, on sitä muutaman altaallisen saanut tiskattua.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Alkuperäinen kirjoittaja pirttihirmuke:

Joo, se on ikävä tunne jos mies rupee siivoamaan. Tai siis, hyvä että siivoaa mutta kun sillä on raskas työ niin tuntuu pahalta katella sen rehkivän.

No, on sitä muutaman altaallisen saanut tiskattua.

Täällä myös yksi laiska siivooja. Pakko olis vähän saada jotain tehtyä, ennen kun mies tulee töistä. Ainakin tiskata (voi kun olis tiskikone!) ja raivata suurin kaaos. Siivosin kyllä jo eilen jonkin verran, mutta taas täällä on sotkua. Mun mies on kans sellainen, että kun se tulee töistä, niin se ensimmäiseksi ottaa imurin käteen.. Se on välillä aika ärsyttävää, vaikka tietysti ihana mies, eikä kuulemma tarkoita sillä mitään, on vaan sellainen tapa.

Yhteistyössä