K
Keijumetsän Lilja
Vieras
Paikat ihan mullin mallin, siivota siis pitäis. Mutta ei jaksa. Olen kipeä, masentaa ja tuntuu siltä, et oon huono äiti/vaimo kun en siivoa. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pirttihirmuke:juu. ei tule siivottua ei.. eilen jo kyllä siivosin mut lasten romut pitäis kerätä ja tiskialtaassa lojuu likanen pannu ja imuroida kattimatin karvat yms.. itse kyllä soimaan kans itteeni jos en saa aikaseksi päivän aikana vaan mies sitten menee rätin kans. :/ no, kaikilla niitä huonoja päiviä jos yhtään lohduttaa ja etpähän oo ainut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Alkuperäinen kirjoittaja pirttihirmuke:juu. ei tule siivottua ei.. eilen jo kyllä siivosin mut lasten romut pitäis kerätä ja tiskialtaassa lojuu likanen pannu ja imuroida kattimatin karvat yms.. itse kyllä soimaan kans itteeni jos en saa aikaseksi päivän aikana vaan mies sitten menee rätin kans. :/ no, kaikilla niitä huonoja päiviä jos yhtään lohduttaa ja etpähän oo ainut.![]()
Joo, se on ikävä tunne jos mies rupee siivoamaan. Tai siis, hyvä että siivoaa mutta kun sillä on raskas työ niin tuntuu pahalta katella sen rehkivän.
No, on sitä muutaman altaallisen saanut tiskattua.