Voi kun mun tekis niin mieli ottaa kolmas (!) kissa...

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Takokaa nyt järkeä mun päähän, meillä on jo KAKS kissaa ennestään...
Mieskin olis ihan myyty pennusta...
Sanokaas nyt syitä miksei tosiaankaan kannata pitää kolmea kissaa. Itse hillitsen itseäni:

- ylläpito maksaa
- mites meitin vanhat pojat (5 ja 3v) suhtautuis kolmanteen pyörään...?
- Liika on aina liikaa, muttei kun niitä lapsiakaan saa, niin kissoja sitten... (seli seli)

:saint: :saint:

Meil on kaks,yritettiin ottaa kolmaskin,mut nää mein neidit olikin jo tottuneet toisiinsa eikä uus kissu tullutkaan toimeen näitten kans :/ Uus kisu oli uros,en tiiä oliko sillä väliä vaiko ei..
Mutta,uus kissa jahtas meijän isompaa kissaa,se oli ihan pulassa aina.Ja sitten meijän pienempi kissa yritti koko ajan pöllyttää sitä pentuparkaa..
Sitten kun lapsikin pyöri joukossa,piti koko ajan vahtia ettei saa näpeilleen niin oli onni onnettomuudessa että yks kaveriparimme halus kissan,saatiin pentu heille ja nähdään silloin tällöin vielä..on kasvanut jo isoks rontiks =)
Mutta,opimme tästä ettei nuo kissojenkaan kemiat aina kohtaa..

Noh, riippuu kissoista sekä asunnon koosta. Meillä on kolme ja vanhin kissa välillä pissailee minne sattuu ilman elimellistä syytä ja vaikka laatikoitakin on riittävästi. Ei ollut kahden kanssa koskaan tätä ongelmaa. Asunnon koko on meillä 90m2 kahdessa kerroksessa ja kissoista vanhin oli 4v, kun kolmas tuli, ja nyt on 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Takokaa nyt järkeä mun päähän, meillä on jo KAKS kissaa ennestään...
Mieskin olis ihan myyty pennusta...
Sanokaas nyt syitä miksei tosiaankaan kannata pitää kolmea kissaa. Itse hillitsen itseäni:

- ylläpito maksaa
- mites meitin vanhat pojat (5 ja 3v) suhtautuis kolmanteen pyörään...?
- Liika on aina liikaa, muttei kun niitä lapsiakaan saa, niin kissoja sitten... (seli seli)

:saint: :saint:

Ota jos tahot. Mullakin on täs kissanpentu, mut ei oo mun oma

Miksei kannata, meil on nytkin pikkuveikan kissakakara 14 vkoa hoidossa vkonlopun, eikä meidän 4 (!!) vanhaa meinaa milleskään, ja meidän vanhoista nuorin on jo 17 hyvin jaksaa vetää kissarallia kämpän ympäri :D

Hyviä pointteja.... mutta ei me niiden kahdenkaan kanssa mihkään reissun lähdetty... Ne jää kotiin ja niillä käy hoitaja, että se siitä syystä...

Tilaa on sekä sisällä että ulkopuolella. Asutaan maalla ja lähin isompi tie (sekin kylän päätie 60km/h) on 3km päässä, muuten täällä ei autot liiku ja metsiä ja peltoa riittää; oikea paratiisi kisuille :) , naapureita on jonkun verran, mutta ollaan niiltä jo kysytty eikä heitä haittaa kisut.

Yhteistyössä