Voi kun tuo mun ukkoni osaa välillä olla niin ihana! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanan läpinäkyviä nuo miehet välillä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanan läpinäkyviä nuo miehet välillä...

Vieras
Mulla on synttärit parin viikon päästä. Ukko tuli tänään töistä ja puhui kauheella hössötyksellä että joku työkaveri oli ostanut vaimolleen sellaisen Kalevala-korun ja se ei ollut hänestä kiva, että tules tänne hän näyttää sulle netistä mikä se oli ja mikäs se oli se koru mistä sinä sillon joskus puhuit, näytäs tästä se... joo tuo olis ollut paljon parempi, täytyy sanoa työkaverille...

Saisinkohan tänä vuonna lahjaksi korun kenties? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
toivotaan parasta. mun mies varmaan oikeesti kyselis jostain tollasesta ja sit saisin lahjaksi paistinpannun. :whistle: :D

Ajattelin vaan kun puhe oli sellaista hössötystä ja kuulosti melkein ulkoa opetellulta että olisiko tällä tavalla "ovelasti" yrittänyt urkkia sen minun lempikoruni esille... Voi tietysti olla että olen kohtalokkaasti väärässä! :D

Juu, eikai auta kuin yrittää unohtaa koko juttu ja yllättyä sitten synttäripäivänä (toivottavasti) positiivisesti! :D Olisi sille paistinpannullekin kyllä käyttöä... :whistle:

Yhteistyössä