voi kun voisi vaan vetää pään täyteen ja lähteä baanalle juhlimaan, mutta kun ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V***ttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V***ttaa

Vieras
Näin eron jälkeen tekisi vaan mieli mennä ja bailata, juoda ja saada tilanne nollattua, mutta kun ei voi niin ei voi. Koko kesä menee nyt vaan kotosalla ja töitä tehden, ei voi käydä terassilla katselemassa nykyistä tarjontaa, eikä kukaan minua tässä vaiheessa varmaan katselisikaan.

Miehelle tuo ei ole mikään ongelma, se senkun menee ja juhlii miten lystää.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
No mikset voi mennä? Lapset isille hoitoon joskus ja omaa aikaa äidille.

No en voi mennä kun olen raskaana, ei voi juoda ja tätä kestää vielä marraskuulle asti ja sitten se pikkuvauva-aika, joten joskus ensi vuonna pääsen aikaisintaan viihteelle kunnolla.

Eikö ollut mitään havaintoa mitä tuleman pitää ennen kuin päädyitte vauvaan? Kuitenkin aika alussa raskaus vielä ja jo nyt erossa. Kurja tilanne, ei siitä pääse mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja .-.:
siis ex:lle raskaana...ja ero pamahti. En usko koko juttua........

Usko tai älä, mutta ihan totta tää on. Lapsi on saanut alkunsa helmikuussa ja nyt toukokuun alussa mies ilmoitti, että haluaa erota ja tällä viikolla siirsi sitten osan tavaroistaan muualle, että ihan oikeasti tässä ollaan erottu. En minä tätä eroa olisi halunnut, on meillä taaperokin, että toista lasta tässä odotetaan. Välillä tulee näitä ahdistushetkiä, kun toinen viilettää sinkkuna tuolla ja itse ei voi tehdä oikeastaan mitään, olisi kiva edes joskus mennä, mutta nyt ei voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
No huhhuh! Otahan uusi asenne elämääsi ja laita asiat tärkeysjärjestykseen.
Bailabaila,BileBile,RyyppyRyyppy :headwall:

No en minä koko ajan halua bailata, mutta iski jotenkin taas ahdistus, kun mies menee ja viettää sinkkuelämää ja minä en voi tehdä oikein mitään, etenkin näin kesällä olisi kiva edes joskus päästä jonnekin, mutta ei tänä vuonna ainakaan silleen että voisi edes vähän ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Usko tai älä, mutta ihan totta tää on. Lapsi on saanut alkunsa helmikuussa ja nyt toukokuun alussa mies ilmoitti, että haluaa erota ja tällä viikolla siirsi sitten osan tavaroistaan muualle, että ihan oikeasti tässä ollaan erottu. En minä tätä eroa olisi halunnut, on meillä taaperokin, että toista lasta tässä odotetaan. Välillä tulee näitä ahdistushetkiä, kun toinen viilettää sinkkuna tuolla ja itse ei voi tehdä oikeastaan mitään, olisi kiva edes joskus mennä, mutta nyt ei voi.

Minkä ikäinen teidän taapero on? Oikeasti, tekee tosi pahaa sun puolesta. Karua sano että sitä on mentävä niillä korteilla mitkä on jaettu. Olenko ihan väärässä jos oletan että olet suhteellisen nuori?

Sehän sinällään on hyvä. Koska sulla on vielä paljon edessä ja ehdit löytään arvoisesi kumppanin vielä. Toki nyt tuntuu varmaan tukalalta. Onko sulla tukiverkkoa joka voi auttaa sinua?

:hug: todella kurja tilanne kaiken kaikkiaan. Mä en tajua vastuuttomia aikuisia, siis tällä kertaa tarkoitan miestäsi, joka jättää raskaana olevan. Kyllä se on miehelle helppoa, senkus ottaa hatkat vaan ja painaa meneen minkä kerkiää. Jotenkin raukkamaista!
Toivottavasti saisit taaperoa johonkin hoitoon, että pääsisit vaikka elokuviin ystävän kanssa ja sieltä saisit muuta ajateltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pieru:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minkä ikäinen teidän taapero on? Oikeasti, tekee tosi pahaa sun puolesta. Karua sano että sitä on mentävä niillä korteilla mitkä on jaettu. Olenko ihan väärässä jos oletan että olet suhteellisen nuori?

Sehän sinällään on hyvä. Koska sulla on vielä paljon edessä ja ehdit löytään arvoisesi kumppanin vielä. Toki nyt tuntuu varmaan tukalalta. Onko sulla tukiverkkoa joka voi auttaa sinua?

Taapero on vajaa 2v. Nää viikonloput tässä on kaikkein pahimpia, kun ei ole oikein mitään tekemistä, kotona vaan ollaan ja täällä tehdään kaikenlaista, mutta jotenkin seinät tuppaa kaatumaan päälle aina välillä. Huomenna mulla on onneksi menoa päiväksi ja viikolla työnteko auttaa pitämään ajatukset muualla.

Yhteistyössä