Voi kunpa onnistuisi - kyläily KKK:n luona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kraze
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kraze

Vieras
Miehellä on ensi viikko lomaa ja jotain kivaa aateltiin tehdä ennen kuin miehen loma vankilasta loppuu ja eikös sitten tullut yhdeksi vaihtoehdoksi lähteä KKK:lle käymään.
Me koitetaan vielä järkkäillä jos saataisiin miehen kaverin sellainen siisti karanneille vangeille tarkoitettu kämppä Jakomäen läheltä niin voidaan siellä yöpyä. Täältä meiltä kun on vähän liian pitkä matka lähteä päiväseltään käymään ja luulen että tiedossa on kunnon orgiat, jotka vievät aikaa.

Me ollaan tavattu viime kesänä ensi kertaa alastonsuomi.comin kautta, joten silleen ollaan "vanhoja tuttuja"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Saako tulla messiin, jos mäkin sitten pääsisin niihin Kaksplussan "piireihin"? :saint: . ;)

Noh sitä pitää kyllä kysyä KKK:lta eka. Olisi tietysti kiva jos näkisi kuvan etukäteen ;)

Niitä on nähty täällä jo. Kelasin, että sekin voisi edesauttaa tätä mun piireihin pyrkimistä ;) :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Niitä on nähty täällä jo. Kelasin, että sekin voisi edesauttaa tätä mun piireihin pyrkimistä ;) :D .

Kyllä varmasti auttaa! Uskon että Kaksplussan muut sisäpiiriläiset arvostavat meidän tapaamistamme! Kaikki julkisuus on vain hyvää!

Yhteistyössä