S
"Silla"
Vieras
Poikani tyttöystävän äiti laittoi vkl minulle viestiä lasten väleistä, kertoi miksi omansa oli ollut surkeana, ja että kiva kun ovat taasen väleissä jne. Viattomasti kysäisin asiasta omaltani, lähinnä vain et onhan kaikki ok, asiaan kuitenkin liittyi myös poikani paras kaveri. Tästä syntyi nuorten kesken kamala show, tyttö ei ollut pojalleni puhunutkaan vielä asiasta mitään... Kyseessä poikani tyttöystävän (nyt entinen) paras ystävä, joka on alkanut ilkeillä tälle tyttöystävälle, ja koska tämä ilkeilijä seurustelee poikani parhaan kaverin kanssa, oli soppa valmis. Ilkeilijä kiistää kaiken, ja poikani paras kaveri tietysti uskoo omaansa. Ovat siis savustaneet tämän tyttöystävän porukasta ulos. Kyseessä 15 vuotiaat.
Nyt sitten poikani jätti tyttöystävänsä. Ja musta tuntuu kamalalta, aiheutinko mä nyt tämän eron sekaantumisellani?! Vai olisiko tuo ero tullut, ilman tätäkin soppaa?
Nyt sitten poikani jätti tyttöystävänsä. Ja musta tuntuu kamalalta, aiheutinko mä nyt tämän eron sekaantumisellani?! Vai olisiko tuo ero tullut, ilman tätäkin soppaa?