Voi luoja miten mä kiehun....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freiya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Freiya

Aktiivinen jäsen
02.09.2010
3 576
2
38
Onko muilla inhottavia eksiä ja joudutteko olemaan tekemissä kyseisen ihmisen kanssa? :(

Eksä veetuilee taas ihan kympillä jostain aivan typerästä.
Ja kaikki alkoi niinkin pienestä asiasta et kuulemma hänen mielestä mun ääni oli vittuileva :O Mä vaan yritin sanoa (ja pikkasen painottaa koska olen asiasta maininnut miljoona kertaa...) että meidän ovikello on rikki enkä mä kuule ellei siihen oveen oikeasti koputa kunnolla :headwall:

:laugh: Tää on taas niin tyhmä juttu että mua alkaa jo naurattaa :D

Onko muilla inhottavia eksiä ja joudutteko olemaan tekemissä kyseisen ihmisen kanssa? :(

Eksä veetuilee taas ihan kympillä jostain aivan typerästä.
Ja kaikki alkoi niinkin pienestä asiasta et kuulemma hänen mielestä mun ääni oli vittuileva :O Mä vaan yritin sanoa (ja pikkasen painottaa koska olen asiasta maininnut miljoona kertaa...) että meidän ovikello on rikki enkä mä kuule ellei siihen oveen oikeasti koputa kunnolla :headwall:

:laugh: Tää on taas niin tyhmä juttu että mua alkaa jo naurattaa :D

Kyllä ja kyllä.
Jaksuja :hug:

[QUOTE="Anna";23293730]Miks kaikilla on oikeestaan aina kamalia eksiä :D

Mä olen joku poikkeus, kun mun exä on maailman ihanin mies ja isä :D[/QUOTE]

pistää miettimään, miksi se on exä??

Mua ketuttaa exä nyt sen saatanan kyttäämisen takia! Ok, ollaan sovittu, et katsotaan vielä oisko meistä johonkin vaikka erillään asutaankin. Mutta se, että kun mä käyn viihteellä, niin lähetetään kahdeltatoista viestiä, että kai oot jo kotiinpäin menossa?? Ja sit tullaan aamulla omilla avaimilla tupaan "tuomaan koiria" vaikka todellisuudessa haluataan vain tarkastaa, et kai oon tullut yksin baarista kotiin! :kieh:

Mua ketuttaa exä nyt sen saatanan kyttäämisen takia! Ok, ollaan sovittu, et katsotaan vielä oisko meistä johonkin vaikka erillään asutaankin. Mutta se, että kun mä käyn viihteellä, niin lähetetään kahdeltatoista viestiä, että kai oot jo kotiinpäin menossa?? Ja sit tullaan aamulla omilla avaimilla tupaan "tuomaan koiria" vaikka todellisuudessa haluataan vain tarkastaa, et kai oon tullut yksin baarista kotiin! :kieh:

:D Ton takia mä en ikinä ottais eksää takasin vaikka olis mikä, onneks nykyinen mies on aivan erilainen :D
Jos kerran erotaan niin sit pysytään kans erossa :D

Yhteistyössä