Voi luoja tätä myötähäpeän määrää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja miksi vanhempien pitää puhua mitään lapsilleen seksielämästään.

Isäni oli sanonut siskolleni, että hän menee laivalle katsomaan, että onko ne naiset siellä VÄLISTÄÄN mukavia.

Miksi meillä sekä äiti että isä puhuvat noita juttuja. Äiti jopa selvinpäin ja isä satunnaisesti kännissä. Mutta kun minusta ei tarvitse puhua mitään omille lapsilleen. Isäni oli puhunut jotain rivompiakin, mutta siskoni ei niitä kyennyt enää toistamaan enkä totta puhuen halua kuullakaan.

Välistään mukavia, itse en olisi edes tajunnut mitä tarkoittaa.

Ällöttävää, inhottavaa ja kuvottavaa puhua lapsille seksijuttuja (siis muuta kuin asiallisia) niin että lapset vaivautuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ällöttävää, inhottavaa ja kuvottavaa puhua lapsille seksijuttuja (siis muuta kuin asiallisia) niin että lapset vaivautuvat.

Mun mielestä ei tarvi puhua edes asiallisia. No joo eri juttu kertoo 14veelle jotain kukkia ja mehiläisiä jne, mutta minä en halua tietää vanhempieni seksielämästä eikä heidän tarvitse tietää minun seksielämästäni mitään. Eri juttu sitten ne jotka avoimesti antaa ymmärtää, että on ihan kiva puhua äitinsä kanssa seksistä. Mutta esim. oma äitini kertoo niitä juttuja ihan sen takia, kun tietää että saa minut väännettyä noloudesta mutkalle.

Ja on se kumma, jos ei aikuinen ihminen käsitä mitä tarkoittaa jos sanoo että menee katsomaan onko naiset välistään mukavia. Kai sitä jokaisella sen verran tikittää, että käsittää mitä tuollainen tarkoittaa. Törkeästi sanottu joka tapauksessa muutenkin.

Silloin kun aloin odottaa esikoistani niin äitini mietti, että mitenköhän vauva on alkunsa saanut koska enhän minä ainakaan seksiä ole voinut harrastaa. Ja syy siis se, että kun en siitä pysty puhumaan nolostumatta niin en sitä voi tehdäkään. Ja tosiasiassahan pystyn kyllä puhumaan seksistä ystävieni kanssa, mutta en läheisten sukulaisteni kanssa. Heille ne asiat ei kuulu.

Mulle jäi trauma siitä kun isä eka kerran heitti seksiläpän. Olin juuri menettänyt neitsyyteni yhdelle pojalle ja tulin kotiin ehkä salailevan oloisena. Isä katsoi mua pitkään ja sanoi. "Oletpa saaneen näköinen!"

YÖÖKK :O .. Olisi jättänyt väliin senkin kommentin. Mutta ajatella että se osui oikeaan. Vanhemmat tuntee lapsensa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Mulle jäi trauma siitä kun isä eka kerran heitti seksiläpän. Olin juuri menettänyt neitsyyteni yhdelle pojalle ja tulin kotiin ehkä salailevan oloisena. Isä katsoi mua pitkään ja sanoi. "Oletpa saaneen näköinen!"

YÖÖKK :O .. Olisi jättänyt väliin senkin kommentin. Mutta ajatella että se osui oikeaan. Vanhemmat tuntee lapsensa.

HYIIII!!! Itse olisin kuollut häpeästä tuollaisen kommentin jälkeen. :( Ja trauma ois jäänyt mullekin. Vastasitko isällesi mitään? Onko hän muuten kommentoinut tuollaisia?

Aika vaivaannuttavaa se on :| Meidän äiteen suusta ei moista ole onneksi kuulunut enkä usko että koskaan kuuluukaan, mutta isä on etenkin päissään saattanut jotakin seksiin tai seksielämäänsä viittaavaa tokaista aikuisille lapsilleen :/ Todella vastenmielistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ja on se kumma, jos ei aikuinen ihminen käsitä mitä tarkoittaa jos sanoo että menee katsomaan onko naiset välistään mukavia. Kai sitä jokaisella sen verran tikittää, että käsittää mitä tuollainen tarkoittaa. Törkeästi sanottu joka tapauksessa muutenkin.

.

Minun murteellani tuo lause tarkoittaa, että menee katsomaan olisiko laivalla mukavia naisia kun kotona naiset ovat pahantuulisia. piti lukea moneen kertaan että ymmärsin mistä puhut. Välistään = välillä

Yhteistyössä