Voi luoja... toi meidän tytär on muuttunut korpuksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttojuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttojuuri

Aktiivinen jäsen
28.08.2007
5 771
0
36
Tulisipa kesä, niin sais ton ihon kuntoon :| Ihan kirkkaanpunaiset, rupia täynnä, kun vuotavat verta ja kova, kuiva ihokerros kruunaa kummatkin kädet. Kumma ettei se muuten pahemmin kuivu, pahimmat on vain kädet, käsivarret ja vähän jalat kuivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
:( kuullostaa kipeältä

Oikeastaan vain rasvatessa kipeimmillään, kun kirvelee kuulemma niin penteleesti. Novalan ainakin siis, pitänee kokeilla muita rasvoja taas välillä. Onkohan olemassakaan rasvaa, joka oikeasti auttaisi ja ei kirvelisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Voi tyttö raasua. Niin ikävää toi ihottuma. Tääl on tytön posket alkaneet rasvauksista huolimatta lehottaa niin et.. kun vaan ei ois pienelle atopiaa pukkaamassa..

Toivotaan ettei ole. Naapurin pojalla kun on juuri kasvoilla atooppinen ihottuma, varsinkin silmien ympärillä ja mietin, että se mahtaa olla ihan oma vaivansa :(
 
Mä otan tästä rasvalistan mukaan. Pitää mennä käymään muutenkin apteekissa. Ceridalia meillä onkin tuolla yläkerrassa, sitä voisi tietysti taas kokeilla. Mutta voisi kyllä hakea jotain muutakin. Novalan nyt ainakin lähtee vähäksi aikaa jäähylle, kun ei tunnu auttavan lainkaan. :| Apteekki, täältä tullaan. Kuinkakohan paljon rahaa suomalaisilla atoopikoilla ja yleensäkin ihmisillä täällä menee rasvoihin. Kun italiassa yritin rasvaa löytää iholleni, niin oli ihan työn takana löytää mitään. Lääkeliikkeessä kävin ja ne katsoivat minua kuin mielenköyhää kun heiltä paksua rasvaa yritin kysellä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Onko teillä tutkittu ettei ole allergiaa? Pojalle piti antaa antihistamiinia kun nuo rasvaukset ei auttaneet enää. Ja ihottumaa oli oikeestaan vain poskissa. Pojalla on noita allergioita.

Pienenä tutkittu ja joitain allergioita on. Esimerkiksi kissalle on allerginen jonkin verran, homeille on herkkä. Tyttären koulun päärakennus on nyt suljettuna, harkitsivat ensin jopa purkamista. Tilanne siis aika paha. Osa tunneistahan vietetään yhä siellä ja tietenkin syövät siellä ruokalassa. Mietin josko tuokin pahentaisi tätä kuivuutta ja näitä yskäongelmia, vaikka haitallisia määriä hometta eivät kuulemma noin voi saada. Tai sitten se on vaan tämä talvi, auringottomuus ja kylmyys. Tiedä häntä?
 

Yhteistyössä