Voi miksei enää löydy käytettynä vaatetta pojalle 158/164

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fak sentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fak sentää

Vieras
Todella vähän missään huutonetissäkään ja kirpparilta ei löydy mitään.

Ei ole miesten puolella xs/s kokoisia, eikä nuorten osastolla 158/164 kokoisia, tuntuu että hakemalla saa hakea ja kirpparilta ostettava ne vaatteet mitä sattuu löytymään, niin harvoin mitään tuonkokoista on myynnissä

sama tytöillä. varmaan ne kuluttaa ihan loppuun ettei niistä ole enää toisille käytettäväksi. mun isommalla tytöllä on tosi vähän pito vaatteita ja se kuluttaa ihan puhki ennenku uutta haluaa hankkia.

sama tytöillä. varmaan ne kuluttaa ihan loppuun ettei niistä ole enää toisille käytettäväksi. mun isommalla tytöllä on tosi vähän pito vaatteita ja se kuluttaa ihan puhki ennenku uutta haluaa hankkia.

Mut eikös tytöille menis jo xs koko naisten puolelta?

Omalleni ainakin menee miesten xs ja jopa s, mutta se on kanssa sellainen koko, ettei nyt oikein löydy.

Mulla taas oli myytävänä paljonkin tuon koon poikien vaatetta vaan ei mennyt kaupaksi.. tuolla ne on vaatehuoneessa pyörimässä. Mistäpäin olet ap?

Turusta olen ja kirppareita kierrellyt ahkerasti, ei vain löydy. Jos löytyy, niin ovat niin kulahtaneita, ettei mielellään ostaisi ja hintakin saattaa olla 4e tavallinen t-paita (ei edes merkkipaita)

Torissa näytti olevan jopa enemmän kuin huutonetissä, täytyy sieltä vielä katsoa

[QUOTE="a p";30832648]Turusta olen ja kirppareita kierrellyt ahkerasti, ei vain löydy. Jos löytyy, niin ovat niin kulahtaneita, ettei mielellään ostaisi ja hintakin saattaa olla 4e tavallinen t-paita (ei edes merkkipaita)

Torissa näytti olevan jopa enemmän kuin huutonetissä, täytyy sieltä vielä katsoa[/QUOTE]

Ei tuon kokoiset viimeksi oikein menneet kaupaksi, eikä hinta ainakaan omasta mielestäni ollut paha. Pienten vaatteet menivät taas hyvin kaupaksi. Tuon ikäiset eivät itse juurikaan kirppareilta hae ja äidin ostamat eivät enää oikein tahdo kelvata, tuossa vaiheessa ollaan niin hirveän tarkkoja mitä käytetään ja ne suosikit sitten käytetään täysin loppuun. Senkin jälkeen, kun äiti heittää ne risoina menemään, urputetaan, että kyllä sitä olisi vielä voinut käyttää...

Käytettyjä en yritä edes ostella. Kesäksi ostettiin useammat housut Stockmannilta keskellä talvea, vitosella myivät kesähousuja, samaista mallia, mistä entiset alkavat olla pieniä.

ihan t-paitoja, huppareita,farkkuja, collegehousuja, shortseja kesäksi.

Mitkään pikeepaidat ei kelpaa, tavallisia t-paitoja käyttää sekä huppareita, tosi huono pitämään muita pitkähihaisia.

Yhteistyössä