Voi miksi oon aina liian helppo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Uudessa suhteessa siis.. kun ihastun,niin alan ihan liian helpoksi. Siis pistän liikaa viestejä,olen jotenkin "yli-innokas".. ja annoinkin liian helposti :/
Nyt tuntuu että toisella osapuolella alkaa kiinnostus lopahtaa. Ja silti en osaa olla pistämättä viestejä vaikka aina päätän että enään en pistä.
Mies on vielä niin pirun vaikeaselkonen. eilen on ihan "lääpällään" ja tänään taas tosi kylmän olonen.
Mulla käy aina näin.. saan miehet ahdisteltua pois luotani.

Neuvokaa nyt kanssasisaret!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen :
Uudessa suhteessa siis.. kun ihastun,niin alan ihan liian helpoksi. Siis pistän liikaa viestejä,olen jotenkin "yli-innokas".. ja annoinkin liian helposti :/
Nyt tuntuu että toisella osapuolella alkaa kiinnostus lopahtaa. Ja silti en osaa olla pistämättä viestejä vaikka aina päätän että enään en pistä.
Mies on vielä niin pirun vaikeaselkonen. eilen on ihan "lääpällään" ja tänään taas tosi kylmän olonen.
Mulla käy aina näin.. saan miehet ahdisteltua pois luotani.

Neuvokaa nyt kanssasisaret!!

tässä ei voi neuvoa muuta kuin että poistat kaverin numeron kännykästä jos et pysty hillitsemään itseäsi, kyllä hän ottaa yhteyttä jos tahtoo.

Mulla vähän sama ongelma.. Nykyisen kanssa olen päättänyt että suhde toimii vaikka mikä olisi!!:) Laittaako sun miehes sulle viestiä jos sä et laita viestiä sille??

toi just oli miten ajattelinkin tehdä. Mutta sitten ihastuin liikaa ja silloin en jotenkin saa hillittyä itseäni.
Alkuun kun itselläni ei ollut tunteita vielä ja miehellä enemmän niin silloin vielä onnistui.
Mua rassaa kun itse nyt ihan tajunnut tän,että näin olen samalla keinolla aika monet jo karkottanut,mutta silti ei ymmärrä muuttua :(

Laittaa hän viestiä.. välillä ihaniakin,mutta sitten voi hetkessä muuttua ihan toisenlaiseksi. Etäiseksi. Ehkä vaan koitan yli-tulkita koko hommaa.
Miten tää kääntykin näin,kun alkuun siis olin itse epäilevällä kannalla ja mies aika ihastunut.
Jotenkin pinttynyt nämä käytösmallit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toi just oli miten ajattelinkin tehdä. Mutta sitten ihastuin liikaa ja silloin en jotenkin saa hillittyä itseäni.
Alkuun kun itselläni ei ollut tunteita vielä ja miehellä enemmän niin silloin vielä onnistui.
Mua rassaa kun itse nyt ihan tajunnut tän,että näin olen samalla keinolla aika monet jo karkottanut,mutta silti ei ymmärrä muuttua :(

No kyll mä sanoisin että jos se kundi on SE niin ei se tästä syystä mihinkään karkaa. Tai ehkä mulla kävi sitt mäihä: mun mies on ollut tässä asiassa ihan samanlainen kuin mä, koko ajan kännykkä kädessä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:
Tuo kuulostaa ihan kun mun kirjottamalta:) ainakin suurinpiirtein:) ehkä pitäisi vaan laittaa vähemmän viestiä ja odottaa että mies ottaa yhteyttä??

Kiva että en ole ainoa :)
Noin olen ajatellut tehdäkkin. Tänäänkin sain yli neljään hillittyä,mutta sitten tuli ihan pakottava tarve laittaa viesti.
Oon jotenkin kamalan epävarma. Ja vielä kun niin pitkään on tullut yksikseen oltua tässä.

Mulla on sama että olo tuntuu jotenkin epävarmalta.. Vaikka nyt on alkanut luottaa toiseen mutta siltikin.. Saanko kysyä kyseletkö sä aina kuulumisia??:) Itseäni häiritsee kun olen aina laittamassa viestiä vaikka tiedän että miehellä on kiireitä ja luultavasti mies on siitäkin stressaantunut kun ajattelee että ei anna tarpeeksi aikaa minulle kun laitan viestiä niin usein..

Mulla on sama että olo tuntuu jotenkin epävarmalta.. Vaikka nyt on alkanut luottaa toiseen mutta siltikin.. Saanko kysyä kyseletkö sä aina kuulumisia??:) Itseäni häiritsee kun olen aina laittamassa viestiä vaikka tiedän että miehellä on kiireitä ja luultavasti mies on siitäkin stressaantunut kun ajattelee että ei anna tarpeeksi aikaa minulle kun laitan viestiä niin usein..

Juu,niitähän sitä tulee kyseltyä kun ei fiksumpaakaan keksi. :D
Pitäis lopettaa tämä liika miettiminen. Kun vaan keksis että miten ihmeessä..

Minulla on sellainen käsitys, että miehet "ahdistuu" PALJON vähemmästäkin kuin yli-innokkaasta viestittelystä tms. Minun miespuoliset tuttavat ovat joskus sanoneet , että siinä tuntee joutuvansa ansaan tai jotenkin "pakosti vastaamaan" vaikkei vielä ole varma tunteistaan tai vaikka olisikin jotain suurempaa ilmassa, niin sitten "säikkyy" kun nainen alkaa osoittaa liiallista kiinnostusta.....MIEHET!

Minulla mies sentääs vastaa (ainakin melkein aina) ja laittaa välillä viestiä itsekin:) nyt tosin on ollu hiljaisempaa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä ja miten pitäisi suhtautua?? jotenkin vaan aina tuntuu että jos ei olekaan riittävä yms..
Ja mullakin sama juttu että mietin liikaa:) ei sitä osaa vaan jotenkin lopettaa vaikka tietää että miettii ihan liikaa ja siitä tulee vaan turhaan paha olo..

Ei ne miehet oikeasti jaksa mitään "vaikeasti tavoiteltavaa" naista. Siis ihan fakta homma.
Tietenkään ihan polvillaan ei kannata heti aluksi olla, mutta kyllä se leikittelykin syö kiinnostuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu,niitähän sitä tulee kyseltyä kun ei fiksumpaakaan keksi. :D
Pitäis lopettaa tämä liika miettiminen. Kun vaan keksis että miten ihmeessä..

tarkotitko että mietit liikaa mitä miehelle kuuluu vai mitä??:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen syvällä rintaäänellä:
Ei ne miehet oikeasti jaksa mitään "vaikeasti tavoiteltavaa" naista. Siis ihan fakta homma.
Tietenkään ihan polvillaan ei kannata heti aluksi olla, mutta kyllä se leikittelykin syö kiinnostuksen.

Eikö? ;) Minä olin aikas vaikeasti tavoiteltava ja miehet olivat kovin innoissaan. :D

Mun miespuoliset kaverini taas ovat ahdistuneet ja juosseet pakoon, jos joku nainen on alkanut yli-innokkaaksi. Jos viestejä tulee liikaa jo siinä vaiheessa, kun mies ei ole ihan varma tunteistaan, iskee monelle miehelle pakokauhu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen syvällä rintaäänellä:

Kyllä ne jaksavat, jos nainen on tavoittelemisen arvoinen. :)

Mä en mahda sille mitään kun suhteen loppumisen jälkeen ollu niin kova ikävä sitä ihmistä et en haluu ajatella muuta kun häntä vieläkin syvii tunteita ja erosta kulunut melkein 4 kk kuitenkin ollut edelleen textailu yhteys häneen. Mulla vaan edelleen ikävä häntä enkä vois elää ilman häntä ja hymyään :) Sen siitä saa kun tunteet tulee peliin ja sit on liian ikävystynyt kun muistot pyörii mielessäni jatkuvasti niin paljon etten saa mielen rauhaa:(

Kuulostat kyllä tosi epävarmalta itsestäsi, kun olet noin sekaisin ja vaadit mieheltä huomiota alituiseen. Ehkä sinun pitäisi oikeasti miettiä kuka olet ja mitä elämältä ja mieheltä haluat ja sitten vasta ryhtyä yrittämään suhdetta.

Minusta kyllä tuo mieskin kuulostaa ihan oudolta. Jos hän siis välillä on tosi lämmin ja välittävä ja seuraavassa hetkessä kylmä kuin kala, niin ei hän kyllä ole ainakaan mies minun makuuni. Miksi hän tuolla tavoin haluaa leikkiä sinun tunteillasi?

Hävittäisin mokoman miehen numeron lopullisesti kännykästäni ja ryhtyisin vakavasti pohtimaan itseäni ja elämäni tarkoitusta, jos olisin sinä. =)

Minusta kyllä tuo mieskin kuulostaa ihan oudolta. Jos hän siis välillä on tosi lämmin ja välittävä ja seuraavassa hetkessä kylmä kuin kala, niin ei hän kyllä ole ainakaan mies minun makuuni. Miksi hän tuolla tavoin haluaa leikkiä sinun tunteillasi?)

Ei hän välttämättä halua leikkiä toisen tunteilla, vaan ahdistuu, jos tullaan liian iholle ennen kuin hän on valmis siihen. Tuollainen minäkin olen, vaikka olen jostakin miehestä hyvinkin kiinnostunut. Jos kuulostaa, että toinen on heti ryntäämässä suhteeseen, muutun etäiseksi. Pitää saada aikaa selvittää itselleen, mitä todella haluaa tämän ihmisen kanssa.

Yhteistyössä