Hae Anna.fi-sivustolta

Voi mua Pargaa!

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Blue, 05.08.2005.

1. Blue Vierailija

Onks kukaan poikennut tänä kesänä Pargassa? Mitä sinne kuuluu? Onks Blue bar vielä paikoillaan. Onks Rudiksessa vielä limanuljaska töissä? Itte olin Pargassa viimeks 2002 ja sitä ennen kahtena kesänä. Nyt tuli joku mielenhäiriö päälle ja mentiin Bulgariaan.(Kamalaa, kamalaa!) Viime kesänä Santorinille.(No joo) Mä en tiedä mikä mulle siellä Pargassa tuli, mutta heti kun bussi laskeutui vuorilta kylään, tiesin että oon ollu täällä aiemminkin. Kaikki kadut ja mummot näytti heti tutuilta. Täydellinen mielenrauha ja onni paukahti heti päälle. Oon kai eläny siellä joskus aiemmin tai sitten oon hullu. Kertokaa jotain, olis kiva fiilistellä. Kiitos.

2. Kreeta Vierailija

Hieno kuulla tämmösiä ajatuksia. Mulla on aivan sama kokemus Kreetalta ja tarkemmin Knossokselta eli heti kun menin sinne niin tuli semmoinen rauhallinen tasapainoinen olo, koin että tämä oli aivan tuttua kaikki. en tiedä onko nämä uskonasioita, mutta mun juttu on kuitenkin se uskomus että useita kertoja täällä ollaan.
    Käyhän Pargassa uudelleen ja jos koet samalla tavalla jälleen niin hieno homma.
    Kaikkea hyvää toivon sinulle.

3. sandra Vierailija

Hei,
    ainakin viime kesänä Blue Bar oli paikallaan ja linnoitus oli remontoitu.

4. Me Vierailija

Parga oli kaikin puolin rentouttava paikka, hotelli Elena siisti ja uusi, ystävällisen perheen hoidossa. Korfun retki ei niin rento, siellä jo eri meininki. Pargasta jäi lämpimät muistot perheelle. Eikä me mitään pargoja oltu, kesän onnellisin viikko

5. Zombie Vierailija

Jos on noin hermot pinnalla ja tuntemukset outoja puhumattakaan vieraista mummoista... Kannattaisiko ehkä hakeutua kotiseutusi terveyskeskukseen ennenn seuraavaa matkaa, ettet pilaa meidän suomalaisten mainetta vaikkapa Pargassa. Itse olen usein siellä käynyt, eikä mitään outoja NÄKYJÄ tai ""FIILIKSIÄ"" tullut koettua. Mukava paikka mannermaalla.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri