voi mun pientä kun oli niin ikävä isiä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
isi lähti koulutukseen toiseen kaupunkiin,tulee huomenna illalla takaisin.
yritettiin lapsen kanssa soittaa isin kännyyn monia kertoja ,laitettiin viestiä.lapsi laittoi viestiä että rakastaa isiä ja on kova ikävä. ei saa mentyä unille kun isi ei vastaa:(

vähän yli kymppi isi sitten soitti viimein,oli jäänyt kuulemma puhelin äänettömälle! voi sitä onnea kun lapsi sai isin kanssa jutella ennen nukkumaan menoa. kieltämättä muakin alkoi jo huolettaan,ettei ole sattunut jotakin!

Meillä 3,5-vuotias on parina iltana itkenyt ikäväänsä, kun isi on iltavuorossa töissä, joten vietetään illat kaksin. Eilen poika ei olisi halunnut pk:sta ollenkaan kotiin, kun isi ei ole kotona. Ja tätä autuutta on sitten taas seuraavat 5 viikkoa tiedossa...

Nämä ns.kiltit perheen isukit ovat kyllä niitä pahimpia pettäjiä! Aivan varmasti oli känny kiinni sen takia kun oli jotain vilunkipeliä jonkun naisen kanssa! Ihan tosi, tiedän mistä puhun! Olen eronnut ,tällä hetkellä vapaa nainen ja tiedän nämä ukkomiesten touhut kun pääsevät pois kotoa, ja kuntoutukset ja kylpylät jne ovat aivan mahdottomia kutupaikkoja!! Se touhu niissä on kyllä uskomatonta, ja petturit ovat juuri niitä joista EI kukaan uskoisi mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Nämä ns.kiltit perheen isukit ovat kyllä niitä pahimpia pettäjiä! Aivan varmasti oli känny kiinni sen takia kun oli jotain vilunkipeliä jonkun naisen kanssa! Ihan tosi, tiedän mistä puhun! Olen eronnut ,tällä hetkellä vapaa nainen ja tiedän nämä ukkomiesten touhut kun pääsevät pois kotoa, ja kuntoutukset ja kylpylät jne ovat aivan mahdottomia kutupaikkoja!! Se touhu niissä on kyllä uskomatonta, ja petturit ovat juuri niitä joista EI kukaan uskoisi mitään!

näinpä! Ja luulisi, että olisitte sopineet, että soittelette illalla...tai että isi olisi jo itsekin soittanut!?! mut ei...mitähän puuhaili kun "kännykin äänettömällä"

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:

Olen täysin eri mieltä. Sadistiset, kylmät ja vittumaiset ihmiset pettävät myös herkemmin, oli kyse naisista tai miehistä. Usein ovat niitä, jotka juovat paljon, asuvat baareissa ja puoliso on alistettu. Tuttavapiirissä löytyy näitä tapauksia paljon. Sitten ne kunnon perheenisät ovat oikeasti kunnollisia, eikä heitä kiinnosta ryyppääminen, baarit ja pettäminen, vaan perheen kanssa oleilu. Toki heissäkin voi pettäjiä olla.

Yhteistyössä