V
vieras
Vieras
Olin vauvan kanssa ystävän luona kylässä. Vauva teki sitten kakat vaippaan ja ystävä sanoi,että vaihda vaan tässä olkkarissa,kun vessa on niin pieni. (pieni yksiö) Noh, minä sitten riisuin tytön vaipan ja nousin ylös että menen pesemään pyllyn. Samalla nappasin vaipan toiseen käteen ja hupsista,kakkakikkare lähti oikein vauhdilla lentoon ja töksähti suoraan ystävän pakastimen oven alanurkkaan ja JÄI SIIHEN!!!
Minä tuijotin sitä hetken aikaa suu järkytyksestä auki, ette voi kuvitella miten mua hävetti!!! Ystävä repesi nauramaan ja vakuutteli ettei haittaa, mutta voi hyvä ihme miten hirveä nolostus oli. Onneksi en ollut kovin vieraassa paikassa!
Mitä tästä opin, laitan vaipan ensin kiinni ennekun lähden sen kanssa kuljeksimaan ja vaihdan ne vaipat kiltisti siellä vessassa!
Minä tuijotin sitä hetken aikaa suu järkytyksestä auki, ette voi kuvitella miten mua hävetti!!! Ystävä repesi nauramaan ja vakuutteli ettei haittaa, mutta voi hyvä ihme miten hirveä nolostus oli. Onneksi en ollut kovin vieraassa paikassa!
Mitä tästä opin, laitan vaipan ensin kiinni ennekun lähden sen kanssa kuljeksimaan ja vaihdan ne vaipat kiltisti siellä vessassa!