Voi pentele.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Ottaa niin päähän nuo huutismyyjät ku ei ne vastaa s.postiin. Huusin uudet housut ja ne meni heti haaroista rikki vaik ei kiristäny yhtään et ois voinu siinä revetä. Pyysin et jos oisin saanu palauttaa housut et jos se ois maksanu huutohinnan + puolet postikuluista mulle ja mä oisin lähettäny nuo housut sille mun pussista (eli mä maksanu postarit täysin) EI MITÄÄN VASTAUSTA vaik 2 postia jo lähettäny. Ois voinu ees jotaki vastata jos tuo palauttaminen ei sovi. ARGGGGGGG. Jätänkö asian tähän.? Mitä itse tekisitte.? Kummiski lähemmäs 40? makso postikuluineen. On kyllä heikot UUDET housut ku menee kokeilessa heti rikki. En hoksannu kattoa oliko reikä jo ennen ku laitoin jalkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
toivottavasti et vielä kerinnyt antamaan palautetta.voit antaa ainakin negan..inhottava tilanne.

Voi olla et alkaa aukoon päätä niin en uskalla antaa negaa. Ja se ku en tiiä et miten tällasessa tilanteessa menetellään. Pitäskö mun saada palauttaa ne. Tää henkilö myy vaan uusia vaatteita.

No mun mielestä tuolla ei periaatteessa ole mitään palatusoikeutta :/ Siis jos housut on olleet huonoa laatua, niin ei niillä silti ole mitään palautusoikeutta. Myyjä voi sanoa että mitäs revit ne jalkaasi niin rajusti, tai että oliko liian pienet housut ja koitit väkisin survoa... Toi on yksityishenkilöiden välisessä kaupassa niin hankala juttu :/

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No mun mielestä tuolla ei periaatteessa ole mitään palatusoikeutta :/ Siis jos housut on olleet huonoa laatua, niin ei niillä silti ole mitään palautusoikeutta. Myyjä voi sanoa että mitäs revit ne jalkaasi niin rajusti, tai että oliko liian pienet housut ja koitit väkisin survoa... Toi on yksityishenkilöiden välisessä kaupassa niin hankala juttu :/

Laitoin kyllä et ei mistään kiristäny. Vatuttaa jo se ku ei mitään vastausta. En laita sille sitte mitään palautetta. Harmittaa vietävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Laitoin kyllä et ei mistään kiristäny. Vatuttaa jo se ku ei mitään vastausta. En laita sille sitte mitään palautetta. Harmittaa vietävästi.

Niin, huomasin kyllä, mutta kun se myyjä ei välttämättä usko :/

ei millään pahalla, mut oon monesti ihmetelly et miks ihmiset ostaa huutonetistä vaatteita vaikka ne joskus tulevat kalliimmiksi kuin kaupasta ostettuna tai postimyynnistä. Vaikkakin tässä oli kyse uusista housuista, mut hintaa tuli liki 40e, aika kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
ei millään pahalla, mut oon monesti ihmetelly et miks ihmiset ostaa huutonetistä vaatteita vaikka ne joskus tulevat kalliimmiksi kuin kaupasta ostettuna tai postimyynnistä. Vaikkakin tässä oli kyse uusista housuista, mut hintaa tuli liki 40e, aika kallista.

No harvon saa alle 40? uudet housut kaupasta. En suuttunu tietenkään. :)