voi perrr..................

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
.......honen!!!!!!!!!!!!!!!

varasin pari viikkoo sit ajan optikolle huomiseks niin et kun pääsen töistä klo16 niin ehdin hakea lapsen ja sit optikolle jonne ajaa puoli tuntia, oon ehkä kotona 19 maissa ja mies äsken ilmotti et joutuu koko päiväks töissä toiselle työmaalle ja on kotona vasta 20 maissa, kumpikin meistä lähtee aamulla ennen klo8 ja ei oo ketään joka lenkittäis koiran siinä välissä!!!! voi hitonhitonhitonhelvetinperse, mä en halua perua mun aikaa kun vihdoin sain sen mahdutettua aikatauluuni!!!! voi saakeli!!!!!!!!!!!

ongelmana sekin, että ne on harvat ja valitut jotka voi tulla meille ja lenkittää sen ilman et isäntäväkeä on paikalla, koiralla on aika vahva puolustus/vahtivietti... ja rotuna vielä tanskandoggi, joten kuka tahansa ei sen kanssa pärjää vaikka olis kyseessä pikkuriikkinen pissalenkki.. umpikuja, pakko varmaan perua tärkeä meno kun ei mahdu ylimäärästä varttia mihinkään väliin.. tarvii koittaa revetä töistä aikaisemmin, muuten oon pulassa.. tarvitsen laseja ajaessa ja näkö huonontunu niin et vanhat lasit ei enää paljoo auta... voihan huuto.

Yhteistyössä