voi pienen ihmisen elämän kamaluutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
kun julma ja ilkeä äiti käski kerätä lelut enen iltapalaa |O
voi tätä draaman määrää, äääääitiiii, minulla äitiä ikävä..äiti sykkyyyyyyyn.. ja kun sitten kysyin pojalta että meinaako että jos sanoo että on äitiä ikävä ja tulee syliin niin silloin ei tarvitse siivota... niin vastasi hymyillen kyllä :D ja kun totesin ettei onnistu niin taaas huudetaan ja itketään...
on se rankkaa pienellä...
nyt istuu jäähyllä kun laskin jo kolmeen.. het kun rauhottuu niin saa uuden mahdollisuuden... ja jos ei vieläkään siivoa niin lähtee palapelit jäähylle.. :snotty:
oli muuten eka kerta kun toi poika alkoi inttämään vastaan.. siis sanoi EI joka kerta kun kehotin toimimaan.. :o

:D Meillä kanssa sanoi tomera kaksivuotias kesällä ekaa kertaa että "EN KELÄÄ". :o Vähän aika oli että mitäs nyt, mutta kyllä sitä sitten jäähylle mentiin miettimään että kiinnostaako se lelujen kerääminen vai ei. :whistle: Mutta rankkaa on. :( Äidit on hirveitä tyranneja. :D

ikää löytyy 2v8kk ja en varmasti siivoa itse :o
mä en ole noita 8 palapeliä ja kaikkia palikoita tohon lattialle täräyttänyt joten pikkuherra saa nöyrtyä ja siivota itse...
sen huoneesta kun jo dublot keräsin... (piti yhdessä kerätä mutta jätkä ajatteli että kun nostaa 3 palikkaa laatikkoon ja yhden traktorin kaappiin niin voi todeta että nyt riitti, nyt oli tarpeeksi :o )

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Meillä kanssa sanoi tomera kaksivuotias kesällä ekaa kertaa että "EN KELÄÄ". :o Vähän aika oli että mitäs nyt, mutta kyllä sitä sitten jäähylle mentiin miettimään että kiinnostaako se lelujen kerääminen vai ei. :whistle: Mutta rankkaa on. :( Äidit on hirveitä tyranneja. :D

joo.. kamalista kamalimpia :laugh:

Nyt meidän lapset on kyllä innostuneet siivoamiseen. Isompi pyyhki keittiön pöydän ja tuolit tänään. :D Välillä hän tuumaa kesken leikkien, että täytyy kerätä välillä, ihan hirveä sekamelska, eihän täällä tiedä mihin varpaansa pistäis. :D

noh, rauhoittumisen jälkeen kysyin että siivoaako nyt ne palapelit niin hymyssä suin vastasi että kyllä... sitten meni laatikolle mutta sen sijaan että olisi kerännyt niin alkoi kasaamaan palapeliä :headwall: kolmesti piti muistuttaa että mitä olikaan tarkoitus tehdä.... :snotty:
sitten poika totesi... kylläpä on sotkuista, täytyy siivota.. ja sitten keräsi kaikki ennätys ajassa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Nyt meidän lapset on kyllä innostuneet siivoamiseen. Isompi pyyhki keittiön pöydän ja tuolit tänään. :D Välillä hän tuumaa kesken leikkien, että täytyy kerätä välillä, ihan hirveä sekamelska, eihän täällä tiedä mihin varpaansa pistäis. :D

:D :D meillä jätkä kyllä tuosta muusta siivouksesta pitää.. ei kyllä toteuta sitä kovinkaan suurelal taidolla mutat innokkuus korvaa sen :heart:
mutta toi lelujen keräys... se on paha paikka... yleensä vaatii kole heittäytymistä, yhden jäähyn ja 10 min huudon ja itkun ennenkuin kääntää kelkkansa ja hymyssä suin siivoaa lelut :D

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
noh, rauhoittumisen jälkeen kysyin että siivoaako nyt ne palapelit niin hymyssä suin vastasi että kyllä... sitten meni laatikolle mutta sen sijaan että olisi kerännyt niin alkoi kasaamaan palapeliä :headwall: kolmesti piti muistuttaa että mitä olikaan tarkoitus tehdä.... :snotty:
sitten poika totesi... kylläpä on sotkuista, täytyy siivota.. ja sitten keräsi kaikki ennätys ajassa :laugh:

En ala!!! Noinko aikaisin se "itse keksiminen" jo alkaa!!!! Ihan kuin aikuiset miehet: kerrot miten joku olisi hyvä tehdä ja miksi, niin "ei, ei ja varmana ei" on vastaus, mutta odotas puoli tuntia ja "kas, keksinpä juuri, että tämänkin voisi tehdä ja tästä syystä vieläpä!"

Yhteistyössä