Voi *piip* vuodatusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sutinasussu

Aktiivinen jäsen
15.12.2007
15 447
0
36
Mies tuijottaa telkkaa joka *piipin* päivä koko ajan, hyvä kun muut saavat istuakaan sohvalle ja koskeakaan kaukosäätimeen.
Sanoin äsken, että haluan katsoa hiihdon parisprintin, niin kauhea valitus, kun ei voi katsoa jotain elokuvaa ( ja tallentavalle digipoksillehan tätä ei saa..) Siis kerran viikossa olisin tahtonut katsoa yhden ohjelman, niin ei *piip* sitten sovi millään...
Ja nyt sitten mököttää tossa, kun hän ei saa katsoa telkkaa... :headwall: :headwall:

Meillä on kaks telkkaria, mutta ei mulle riitä koskaan... No, ei haittaa, kun en juuri tv:n katselua harrasta. Ja jos jotain pitää nähdä, niin sen voi yleensä katsoa netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja iu-:
Meillä on kaks telkkaria, mutta ei mulle riitä koskaan... No, ei haittaa, kun en juuri tv:n katselua harrasta. Ja jos jotain pitää nähdä, niin sen voi yleensä katsoa netistä.

Joo, meillä vaan yksi. Mutta mietin vaan, että onko liikaa vaadittu, että saisin katsoa yhden ohjelman viikossa! Ukko tuijottaa sitä 24/7 muuten. Yötä myöten telkka huutaa, eikä toi kuspää tajua edes hiljentää, kun me muut yritetään nukkua... Sitten kun pari kertaa huomauttaa, että laitatko hiljemmalle, niin hiljenee vähän, mutta ei tarpeeksi. Eräskin ilta sanoin 6 kertaa, että saisiko sitä tosaa hiljemmalle.. :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Eipä ketään kiinnostanut pahemmin, mutta sou not. Kunhan itekseni täällä jäkätän.

:D
viekää koko toosa pellolle.

Olen tätä ehdottanut, mutta herranjestas eihän sitä nyt tosiaankaan voi poistaa käytööstä. Minkä edessä mies sitten istuis 24/7?

löytöskä taloudesta sitte toista toosaa jonka eessä aika kuluis kivasti ;)

no mut joo. hankala tilanne ,jos on noin kiinni jossain TELKKARISSA eikä puhetta ymmärrä.tyhmä miäs.

Yhteistyössä