Voi prkl minkä teit, pk..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai vielä pakottaa.. Löysäähän vähän nutturaa ja kysy niitä suksia lainaksi vaikka naapurista tai anna olla. Kyllä toisesta ryhmästä hommaa löytyy lapsellesi siksi aikaa kun muut ovat luistelemassa jos ei hänellä niitä luistimia ole.

Pakotat mut tuhlaamaan tiliä ja repimään aikaa, että löydän ensi viikoksi 3veelleni luistimet ja sitä seuraavaksi viikoksi sukset |O

Relaa. Eikö teil oo sielä esim kirpparia? Omalle 3v ostin tosi hyväkuntoset luistimet päiväkotiin. Suksia heillä kuulemma on joitain ja ajattelin että jos poika innostuu niin etsin käytettynä. Ei maksa sillo montaa euroa.

Jos tieto tuli tänään, ymmärrän kyllä ap:n kiukun. Meillä tuli syksyn luistelut samalla tavalla lähes olemattomalla varoitusajalla. Onneksi saatiin pojan jalka vielä tungettua viimevuotisiin luistimiin... Ei arvattu, että luistelevat jo syys- lokakuun vaihteessa, joten ei ollut vielä hankittu isompia. (Nyt on, jos jotakuta kiinnostaa.)

on kovin odotettu, että milloinka luistellaan. Välineet on ja ollaan luisteltu ja hiihdetty, vaan koulussa on kokoajan sisäliikuntaa :/ ja jää ihan vieressä...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äitykkä;22895693:
on kovin odotettu, että milloinka luistellaan. Välineet on ja ollaan luisteltu ja hiihdetty, vaan koulussa on kokoajan sisäliikuntaa :/ ja jää ihan vieressä...

Aika ikävää, jos kerran se jää siinä ihan vieressä ois eikä mitkään paukkupakkasetkaan päällä : /

[QUOTE="Oops";22895721]Ettekö te käy itse luistelemassa / hiihtämässä lasten kanssa vapaa-ajalla?[/QUOTE]

Ei meilloo ku toi yks ja lienee aika ilmeistä, että ei vielä olla. Se ei oo innostunut enkä mä ole nähnyt tarpeelliseksi alkaa vänkäämään 3veen kanssa siitä, että pitäis alkaa jo opettelemaan.
Ja itsehän en luistele enkä hiihdä, kun en pysty, että ei oo sillä tavalla tullut esille.

[QUOTE="hyrrä";22895732]Hei olethan sä tiennyt jo aika pitkään että talvi on ja se tuo tullessaan talviset liikuntalajit.[/QUOTE]

Siis whooot, mä luulin et ens viikolla on juhannus :O

[QUOTE="hyrrä";22895794]Juhannus on vasta kesäkuussa, talveen aletaan valmistautumaan marras-joulukuussa, sit on kevät ja sen jälkeen vasta kesä.[/QUOTE]

Mitä mä nyt sanon kaikille, kun on ens viikon jussibileet jo suunniteltuna :'(

[QUOTE="turhautunut";22895853]Kerro mullekin mistä! Mä olen koko syksyn ja nyt talven etsinyt meidän 3v:lle kirppareilta sekä luistimia että suksia ja EI OLE. Ei ole kertaakaan osunut silmiin vaikka kierrän säännöllisesti neljää kirpparia ja satunnaisesti kahta...[/QUOTE]

Silloin vanhaan hyvään aikaan sukset ja luistimet tehtiin ite. Miksette ite tee niitä?

Yhteistyössä