Voi prkl:n ukko!! Sitä kans joutuu aina oottaan. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
Mä niin totaalisesti kumoon sen väitteen, että naisia joutuis odottaa!! Mä oon ollu kotona kohta parituntia vaatteita vaille valmiina lähteen tän iltasiin juhliin, mihin on kutsuttu klo 17.00 alkaen. Mutta mitä tekee mies, no heiluu JOSSAIN, eikä vastaa ees puhelimeen ku koitin soittaa, että koskahan on tulossa. Huoh. Sit se menee tod.näk viä suihkuu ja laittaa tukkansakki ennen kun päästään lähteen. Onneks oli alkaen kutsu.

No niin saa! Ja kehtää viä väittää, että naisia muka joutuu aina ootta. PÖH!! Nyt se sit soitti takas, että hetkenpäästä lähtee tuleen himaa! Murh. Ei täs muuten mitään, mut ärsyttää ku tuntuu että oltas aina myöhässä ja mulla on tylsää, ku kaiken oon jo tehny ja saanu valmiiks. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei, ihan suomalainen ukko on. Eli ei se kansalaisuus vaikuta, kyl se on vaan se sukupuoli. :D

Mieheys on universaali ilmiö :D

Selkeesti. :D Kehtas ukko viä sanoo, että "ehdit laittaa ittes valmiiks, et hetki menee viä". Veti hiljaseks ku totesin, että oon jo parituntia ollu valmiina ja sua odotellu. :D

Tääläkinh AIVAN sama juttu! Pahemmaks tekee vielä sen kun mies lupaa ja vannoo että tulee johonkin kellonaikaan mennessä vaikka itsekin tietää ettei pidä paikaansa. Ja vaikka itekkin tiiän ettei pidä paikkaansa niin kyllä se silti vetää joka kerta mielen matalaks.

Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
Tääläkinh AIVAN sama juttu! Pahemmaks tekee vielä sen kun mies lupaa ja vannoo että tulee johonkin kellonaikaan mennessä vaikka itsekin tietää ettei pidä paikaansa. Ja vaikka itekkin tiiän ettei pidä paikkaansa niin kyllä se silti vetää joka kerta mielen matalaks.

No meillä ei edes sovittu mitää aikaa, mutta mä oletin, että vähän aiemmin tulee kun se kutsukin oli alk. 17.00. Ite tosiaan kun olin valmis sillon viiden aikaa. Ja edelleen, tossa toi ukko viäki heiluu kalsarit jalassa ja pyörii. :D Voe voe. Oon kohta jo ihan humalassa ennen ku ees lähetää. :D Nii ja oli toi ukko vähä pahoillaan, kun se ei yhtää arvannu et sillä reissussaa menis noin kauaa. Nyt toi tilanne ei sinäänsä vituta, mut esim työaamuina seison ovella valmiina ja tolla vaan kestää ja kestää ja pelottaa, et myöhästyy duunista.

Uusimmat

Yhteistyössä