VOI PRKLE!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loitsu

Jäsen
19.04.2007
196
0
16
Mun ukko ei millään päästäis mua mun pikkusiskon polttareihin!!! |O Että osaa veetuttaa,kun se ite on menossa joka viikonloppu,yleensä perjantaina ja mun täytyy se vain sietää!!

Sit kun mää n. kerran kahdessa vuodessa pääsisin jonnekin,niin sit tulee marmatusta,"muut ukot hiplaa"´Vittu mä kenenkää anna hiplata!!

Tää on taas niin tätä et ukon pitää päästä aina ja mun ei koskaan edes polttareihin,joita ollaan ´jo aika kauan suunniteltu! :/

*sori,oli vaan pakko purkaa vitutusta*

Alkuperäinen kirjoittaja Loitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oleksä alaikäinen, vai miksei se päästä?

Oon 25v. Mutta kun mun pitäs aina olla se joka hoitaa kodin,ostokset,laskut,lapset yms.Ja ei mustasukkasuuksissaan päästä ellei itsekin pääse... :|

Mustasukkaisuus on aivan sietämätöntä. Mitä se mies oikein luulee? Kysy siltä, että eikö se yhtään rakasta sua, kun ei luota. Ja sano, että on epäilyttävää, että miehellä on heti pettämiset mielessä! Ja että miten se kehtaa kuvitella, että sä pettäisit sitä!

Voi saatana niin se päästää sut ja jos ei päästä niin jumaliste sä otat ja katoot ennenku se ehtii lähteä!!Jätä toi paskiainen oikeesti,mitä vittua tollasta kusipäätä roikottaa perässään. =/

Alkuperäinen kirjoittaja natashas:
sanot vaan sille helevetin äijalle,et nyt on sun vuki päästä!!! :kieh: :kieh:

Moikka!!Suakin näkee! :wave:

Juu,niin aionkin :kieh: :kieh: Laitetaan ukolle munat jäihin hetkeksi ja sit menoksi!Niin et sen jälkeen musta näkyy vaan
Driving.gif

Alkuperäinen kirjoittaja VITUN VARMAA:
Voi saatana niin se päästää sut ja jos ei päästä niin jumaliste sä otat ja katoot ennenku se ehtii lähteä!!Jätä toi paskiainen oikeesti,mitä vittua tollasta kusipäätä roikottaa perässään. =/

jotain täällästä olin kanssa kiroamamass ku ap:n tekstin luin.siis arghhh että potuttaa sun puolesta.ei toista saa vangita!!!!

Juu,niin aionkin :kieh: :kieh: Laitetaan ukolle munat jäihin hetkeksi ja sit menoksi!Niin et sen jälkeen musta näkyy vaan
Driving.gif

terve vaan! :D oli ihan pakko ottaa kantaa tähän.Ja ei muuta ku munat jäihin vaan! :laugh:

Driving.gif

terve vaan! :D oli ihan pakko ottaa kantaa tähän.Ja ei muuta ku munat jäihin vaan! :laugh:

Käys kattoo laitoin sulle yv:tä! :wave: Juu ja mähän vaikka lähden ite het ennen kun se herää,niin lähtö on taattu! :laugh: :kieh:

Yhteistyössä