Voi pyhä yksinkertaisuus *turhis, valitusvaroitus*

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Yks sukulainen valittaa facebookissa puolisonsa jatkuvia ja ainaisia ylitöitä, eikä se pälli tajua minkä takia toinen painaa pitkää päivää. Laskut on saatava maksettua, jopa ne mitkä tää valittaja jätti masennuksissaan maksamatta (hoiti sairaslomalaisena mukamas koko taloudenpidon, ja pyh 4kk aikana ei maksanut yhtäkään laskua). Kerran ainakin kun on livenä valittanut niin hänelle on suoraan sanottu että "ne rahat kelpaa kuitenkin".

Mun mies tekee reissuhommia ja on joskus 3-4vk poissa kotoa, niin hiukan särähtää korvaan toisen valitus miehestä joka on niiiiiin paljon poissa kotoa. Ja kuitenkin tulee joka yö ilta kotiin ja näkee lapset joka päivä.

Jokainen ruikuttaa siitä mikä on huonosti :D Mä ruikutan myös siitä että mies tekee viikon putkeen yövuoroa ja luonnollisesti nukkuu päivät, jolloin nähdään se tunti päivässä... enkä silti koe valittavani turhasta. Ei mitään käsitystä siitä miten p*skaa ois jos mies olis viikkoja poissa.

No eipä mun kaveri valita kun mies tekee reissuhommia ja on vain viikonloput kotona. Viikonloppuusin sitten pitää rakentaa tupaa. Mutta helpommat ajat heilläkin koittaa kun tupa on valmis eikä tarvitte enää viikonloppuja viettää sitä rakentaessa.

No eipä mun kaveri valita kun mies tekee reissuhommia ja on vain viikonloput kotona. Viikonloppuusin sitten pitää rakentaa tupaa. Mutta helpommat ajat heilläkin koittaa kun tupa on valmis eikä tarvitte enää viikonloppuja viettää sitä rakentaessa.

Jos parisuhde on tuota niin miten se yhtäkkiä muuttuis ku onkin vähemmän tekemistä. Yhtälailla se on kriisin paikka....

Jos mies on vaan viikonloput kotona niin sittenhän on käytännössä YH.

Jos parisuhde on tuota niin miten se yhtäkkiä muuttuis ku onkin vähemmän tekemistä. Yhtälailla se on kriisin paikka....

Jos mies on vaan viikonloput kotona niin sittenhän on käytännössä YH.

Siis mitä? Totta kai on enemmän aikaa parisuhteelle ja perheelle kun rakentaminen loppuu. Mä kuitenkin tunnen tämän pariskunnan, että kyllä he odottavat sitä aikaa kun on enemmän aikaa.

Ei silloon ole mikään yh vaikka mies on reissuhommissa.

Jokainen ruikuttaa siitä mikä on huonosti :D Mä ruikutan myös siitä että mies tekee viikon putkeen yövuoroa ja luonnollisesti nukkuu päivät, jolloin nähdään se tunti päivässä... enkä silti koe valittavani turhasta. Ei mitään käsitystä siitä miten p*skaa ois jos mies olis viikkoja poissa.

Yövuorot lienee "pakollisia".

Tää mun ärsytys on enimmäkseen sitä että toinen tuhlaa rahat turhuuksiin (jättää maksamatta vuokrat ja muut pakolliset maksut) ja toinen yrittää tienata riittävästi että sais kämpän pidettyä ja ruokaa pöytään yms. Tässä tilanteessa ei ensimmäinen ole oikeutettu valittamaan toisen ylitöistä.

Miten kauan sun miehes sit nukkuu??? Kyl vaan meillä miestä näkee kauemmin hereillä kun aamuvuoroviikolla.

Yhteistyössä