voi pylly

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sagwa

Jäsen
31.05.2007
974
0
16
Ollaan menossa aatoksi appivanhempien luokse. Tänä vuonna heidän piti hommata joulupukki paikalle. Viime vuonna koko homma meinasi jäädä, kun "kyllä he hoitavat joulupukin, ei tarvii tulla toohottamaan". Ja viikko ennen joulua totesivat, että ei ole lehdissä näkynyt ilmoituksia :headwall: . Tyttärensä opasti heidät sitten kaupan ilmoitustaululle ja kas kummaa, pukki löytyi. Ilmoittivat nyt sitten TÄNÄÄN, että eivät ole hommanneet pukkia!!! Mukavan ajoissa ilmoittivat, ettei kukaan muu voi nyt sitten tätä hommaa hoitaa (asutaan eri paikkakunnalla siis).
Hemmetti, lapset odottaneet jo varmaan puolen vuotta tapaavansa joulupukin ja suunnitelleet laulavansa yms.

Tämä joulunalus on kyllä syvältä ja poikittain tänä vuonna. Remontti ei valmistunut erinäisistä syistä ajoissa. Olin työmatkalla joulunalusviikon, mies ei voinut tehdä yhtikäs mitään sinä aikana. Asunnossamme räjähtäneen ydinpommin jäljistä on tässä vaiheessa siivottu puolet, puolet on jäljellä vielä huomiseksi. Pojan uusi sänky pitäisi kasata vielä tänään. Migreeni vaivannut jo kolmatta päivää.

Mutta, täytyy kai luottaa siihen, että kun ennakko-odotukset joulusta ovat näin heikot, onkin tosi hauskaa. Tai sitten ei.

Siis mikä hitto siinä on niin vaikeeta sen pukin hommaamisessa?? Mua ärsyttäis sun tapauksessa ihan saakelin paljon!! Jos lupaavat hommata niin sitten hommaavat.. vaatii YHDEN PUHELINSOITON, prkl!

Toivottavasti heikot odotukset joulusta ylittyvät reilusti ja teillä onkin tosi mukava aatto :)

Tosi kurjaa.
meillä sattui yksi vuosi niin, että pukki sairastui, eikä saatu uutta. Saunassa ollessamme pukki oli tuonut lahjat ja jättänyt kirjeen (punaista pahvia silleen vanhanaikaisesti rullalla ) että ei ehtinyt odottaa..
meni ihan kivasti läpi lapselle

Kiitokset taas sympatioista! Tunnen tänä jouluna olevani kuin jatkuvasti pihisevä painekattila, räjähtämässä koko ajan :ashamed: . Harmittaa se, ettei tuo pukkiasia niin montaa vuotta ole rasitteena... Mutta ensi vuonna hoidetaan asia itse ja ajoissa.

Mutta hei kiitos vinkeistä! Saunaidea kuulosti ihan kivalta :) . Olen jo vähän pohjustanutkin sitten asiaa, että joulupukilla on tänä vuonna mahdoton kiire ja urakka, kun tuota luntakaan ei ole...

Yhteistyössä