Voi RAIVO!!! *purku*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heavyfreak pihalla

Vieras
Nyt ottaa päähän ku pientä apinaa, ei voi muuta sanoo!! Per***een endokipujen takia piti päästä kipupolille, naikkarin lekuri sano että siellä osaavat hoitaa multa kunnolla tota kipua ku niil on hiukkasen erilainen toi lääkearsenaaliki.. Ja kesällä pahin kipukohtaus oli sellanen että taju lähti..

Mä oon tässä sit ootellu sitä kipupolin aikaa ku kuuta nousevaa ja tänää oliki tullu sit Husista kirje. Mä sit innoissani avaamaan et millon pääsen VIHDOIN hoitoon ni p**kan marjat, ilmottivat vaan että kaikki ei hoitoon pääse, lähettäny lääkäri voi hoitaa ja ota yhteyttä siihen!!

Voi elämän käsi sanon mä! Mä kohta soitan sille lähettävälle että ku ei täällä kerran hoitoo saa niin saa sit laittaa mut leikkausjonoon että poistavat nuo kaikki rojut! Hermot menee!!

Ikävä kyllä kipupoli tais olla oikeessa.... Eli endoon on selvä syy mitä voi hoitaa (kohdun limankalvon kasvu) eli se pitää saada jotenkin kuriin. Kuten varmaan tiedätkin => e-pillerit, hormonikierukka, kohdunpoisto.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Ikävä kyllä kipupoli tais olla oikeessa.... Eli endoon on selvä syy mitä voi hoitaa (kohdun limankalvon kasvu) eli se pitää saada jotenkin kuriin. Kuten varmaan tiedätkin => e-pillerit, hormonikierukka, kohdunpoisto.

No se on hyvä kun siihen on noin yksinkertaiset hoidot!!!! Mulle on jo kokeiltu kaikkee! Enää on jäljellä kaikkien värkkien poisto ja lääkäri sanoi ettei sekään ole takuuvarma parannus. Mulla ei endoo oo niin vaan kuriin saatu.

Alkuperäinen kirjoittaja mirja:
Pahoittelut..
Tiedän miltä tuntuu kun odotella että pääsee kivuistaan..
tsemppiä vaan ja PALJON! :)

Kiitos

Oon mä aiemminki tuolla kipupolilla ollu hoidos, viimeks se päätty siihen ku ne lääkärit sano että ei voi auttaa.. nyt oli vaan lääkärin mielestä hyvä käydä vielä siellä kokeilemassa, ennenku aletaan radikaalipoistosta puhumaan..

en mä sit tiä.. tk -lääkäri sano et täs lähempänäki olis kipulääkäri jolle ois mahdollista päästä.. täytyy vissii sit yrittää sitä kautta..

Koita yksityistä kipulääkäriä. Mä pääsin kertaalleen kipupolille ja käynnistä ei ollut yhtään mitään hyötyä, heivasivat suoraan sanottuna pihalle yhden jo ennestään tehottomaksi
kokeillun lääkereseptin kera ja nyt kun lääkäri on laittanut uusia lähetteitä sinne niin ne tulee bumerangina takaisin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Koita yksityistä kipulääkäriä. Mä pääsin kertaalleen kipupolille ja käynnistä ei ollut yhtään mitään hyötyä, heivasivat suoraan sanottuna pihalle yhden jo ennestään tehottomaksi
kokeillun lääkereseptin kera ja nyt kun lääkäri on laittanut uusia lähetteitä sinne niin ne tulee bumerangina takaisin :kieh:

En mä tuola julkisella puolella kävis ollenkaan jos ois yksityiseen varaa.. Mut maksaa niiiiiiiiiin paljon. Täytyy ny kattella.. jospa sitä joka kerta ku tulee noita pahoja kipukohtauksia, lykkää ittensä tonne päivystykseen, ni luulis et jossai vaihees alkais hoitooki saamaan..

Yhteistyössä