Voi raukkaa Lady Gaga:D, selvästi näkyy tässä videossa miten se väsynyt on, ei ihme että siitä välillä haetaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
monenkohan promillen känniä toi jo vastaa?

ei pakko olla kännissä, mulla oli kerran sama juttu, mä en jaksanut edes vessaan mennä, mä en ole nukkunut 3pv enkä juonnut mitään, sitten ajattelin ettei riitä henkiä ja voimia ollenkaan olla, sitten pääsin kotin kun olin kuin kuivattu tomatti. Toihan on normaali väsymys, se tekee keikkoja joka 3s päivää se ei varma lepää ikinä

ei pakko olla kännissä, mulla oli kerran sama juttu, mä en jaksanut edes vessaan mennä, mä en ole nukkunut 3pv enkä juonnut mitään, sitten ajattelin ettei riitä henkiä ja voimia ollenkaan olla, sitten pääsin kotin kun olin kuin kuivattu tomatti. Toihan on normaali väsymys, se tekee keikkoja joka 3s päivää se ei varma lepää ikinä

sitä tarkoitin että kun ei ole nukkunut esim. vuorokauteen niin se vastaa jo kännipromilleja

no en haluu olla tunteeton mut mä en tollasesta suostuis maksamaan,tollasesta keikasta tarvis saada rahat takas.Mä en ainakaan maksa siitä hemmetin kalliita lippuja et näkee keikalla esiintyjän joka ei jaksa vetää keikkaa kunnolla läpi vaan suurinpiirtein makoilee maassa.Ymmärtäisin paremmin sen et keikka perutaan ja se olis tossa tilanteessa jopa suotavaa ja jos ei ite tajua ni jonkun tarvis tehä se artistin puolesta.Ja tää pätee siis kaikkiin esiintyjiin ei pelkästään Ladyyn.

[QUOTE="vieras";22272231]no en haluu olla tunteeton mut mä en tollasesta suostuis maksamaan,tollasesta keikasta tarvis saada rahat takas.Mä en ainakaan maksa siitä hemmetin kalliita lippuja et näkee keikalla esiintyjän joka ei jaksa vetää keikkaa kunnolla läpi vaan suurinpiirtein makoilee maassa.Ymmärtäisin paremmin sen et keikka perutaan ja se olis tossa tilanteessa jopa suotavaa ja jos ei ite tajua ni jonkun tarvis tehä se artistin puolesta.Ja tää pätee siis kaikkiin esiintyjiin ei pelkästään Ladyyn.[/QUOTE]

mut hänen manageri on jo huolissaan hänestä kun ei se ole enää edes psyykkisesti terve

[QUOTE="höh";22272256]Juu, onhan tuo surullista. Ei pitäis tehä noin paljoa töitä, tosta tuskin täysin nautti ketään :o[/QUOTE]

näinpä: /mä en olisi jaksanut

mut hänen manageri on jo huolissaan hänestä kun ei se ole enää edes psyykkisesti terve

voi improvisoida, eli ei ole pakko hoilata täysillä.. mutta tuo on jo liikaa! Kiitos tuosta huume selvennyksestä! kyllä tuolle asialle pitäisi jo jotain tehdä jos ei ole enää tasapaino kohdillaan. Keikkailu on varmasti rankkaa mutta tuo menee aivan liian pitkälle. Voisiko joku kertoa esim. miten muuten tämä psyykkinen heikkous on ilmennyt, muuten kuin väsymyksenä?

[QUOTE="vieras";22272257]Siitä oli vasta uutinen et muutaman kerran vuodessa käyttää kokaiinia. Ennenhän kai käyttänyt enemmän huumeita[/QUOTE]

missä se oli, mä en kyllä osaa sanoa voi olla, oikeasti kaikki esiintyjät melkein käyttää jotain, kun liian rankka se on

Yhteistyössä