Voi ristus että tuo mies osaa olla joskus pässi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiekuva kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiekuva kana

Aktiivinen jäsen
13.09.2010
1 798
0
36
Mulla alkoi supistelemaan pikku kakkosen aikana sillain melko säännöllisesti ja kun oli tunnin supistellut niin herättelin miestä, nukkui siis sohvalla ja sanoin että josko menis suihkuun jne kun on tässä supistellut ja jos tulee lähtö jne.

Kun tuli suihkusta niin alkoi tuossa puhumaan että taitaa mennä tekemään saunaremppaa kellariin, että tuu sit hakeen jos pitää lähteä|O:kieh:

Mä sanoin että et muuten mene, että mua supistelee ja tässä olis kohta lapsien iltatouhut ja ovat aika touhukkaalla päällä taas jne.

Ukko veti herneet nenään ja kiukutteli sitten tuossa koko illan että kun "koskaan ei saa mitään tehdä ja kaikki on kesken ja plaa plaa plaa"

Ja ne supistuksetkin lakkas sitten parin tunnin jälkeen:mad:niin kai se siitäkin sitten kiukuttelee, että turhaan jäi remppaa taas tekemättä..ja tää kotoa lähteminen on minullekin ihan uus juttu kun aikaisemmat on käynnistetty...:snotty:

heh, täällä kun viljellään tuota "pikku kakkosta" joten ymmärsin sen toisena lapsena, ja luin juttuasi ensin kuten se olisi joskus aikoinaan tapahtunu:D joo kyllä ne osaa ärsytää..

[QUOTE="mamm";22755299]heh, täällä kun viljellään tuota "pikku kakkosta" joten ymmärsin sen toisena lapsena, ja luin juttuasi ensin kuten se olisi joskus aikoinaan tapahtunu:D joo kyllä ne osaa ärsytää..[/QUOTE]

Niin siis ohjelman aikana tapahtui tätä suurta draamaa :D

Yhteistyössä