Voi rutto, mua sitten ärsyttää tällaiset flunssat!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tällaiset mitä mä aina saan. Nenä vuotaa ja on ihan tajuttoman tukossa, aivastelen koko ajan. Varmaan 50 kertaa päivässä. Silmät vuotaa, on kipeät ja punaiset kuin särjellä. Olo on kuin olisi haudasta lomalla ja tätä jatkuu ainakin viikon verran.
Ja sitten menee ääni. Aina sama kaava. Missään vaiheessa ei ole kuumetta, eikä mitään muutakaan kunnon oireita, että olisi todistettavasti sairas ja voisi hakea sairauslomaa. Jos hakeekin, niin saa vaan sen 3 päivää.
Tosi kivaa olla töissä kun silmät helottaa punaisina kuin jollain vampyyrilla ja puhekin on lähinnä kähinää.
 

Yhteistyössä