Vauva söi välipalan illalla joskus kahdeksan maissa. Arvelin että se sieltä vielä nousee vellille, mutta ei se sitte puol 12 mennessä noussu niin lähin iteki nukkumaan. No joskus klo 4 se heräsi ja pirteänä kolisteli ja kikatteli sängyssään. Virkistyin sitte iteki lopulta niin etten saanu nukuttua, vaikka ihan hyvin se olis voinu siellä hyväntuulisenä touhuta omiaan. Viideltä se alkoi jo möykätä niin että pelkäsin häiritsevän miehen unia ja sillä oli enää tunti aikaa nukkua. Lähdin sitte kokeilemaan että söiskö se velliä. Vähän se söi, mutta vissiin se sitte oli niin paska velli että ei maistunu ku 80ml. Sitten tuli kärty. Annoin vielä 120ml maitoa lisäksi ja meinasi siihen jo nuokkua, mutta sitte se loppu kesken ja tutti ei sitte kelvannukaan niinku yleensä siinä tilanteessa. Koitin viedä sitä sänkyyn että oisin ehtiny vielä nukkua, mutta ei siitä mitään tullu. Aloin sitte tiuskia reppanalle eikä se ollu milläskään. Lähti lattialle ryömimään. Mulla alko vitutuskäyrä nousta kun tiesin etten ehdi enää nukkua enempää kun tänään on neuvola 10.ltä ja pitää sitä ennen syödä, jumpata ja suihkutella... No vein sen nukkumaan tuossa puol 7-7 maissa ja rauhotuin sitte ku sain syödäkseni. Ihan virkeä tässä nyt oon, mutta ärsyttää vähän etukäteen tietää että noin vähillä unilla mulla tulee viimeistään iltapäivällä päänsärky...No mutta nyt sille jumpalle...